BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Någon annan som testar rosenrot denna månaden? Jag testar för första gången och läste att man ska äta fram till ÄL.. Jag som kör cb's lila stickor, ska jag äta fram till den dagen jag får en fast hel smiley, eller ska jag även äta under de två dagarna jag har smiley? Hoppas ni förstår vad jag menar... Äter inte för att förkorta cykeln, bara för de övriga fördelarna ????
Någon annan som testar rosenrot denna månaden? Jag testar för första gången och läste att man ska äta fram till ÄL.. Jag som kör cb's lila stickor, ska jag äta fram till den dagen jag får en fast hel smiley, eller ska jag även äta under de två dagarna jag har smiley? Hoppas ni förstår vad jag menar... Äter inte för att förkorta cykeln, bara för de övriga fördelarna ????
Hej! En fråga till er som kör den dära dag8 metoden- har ni inget sex innan dag 8?
Någon som vill ändra min BIM till den 16/7 då mensen kom idag en dag tidigt.
Lär inte bli nått då tyvärr eftersom nästa ÄL är en onsdag o min kille jobbar borta söndag-torsdag så det lär vi missa. Men men vi gör som loppan o lever på hoppet.
Här har vi kört på sedan dag 9, dag 11 idag. Vet inte riktigt när ÄL infaller kör ej med tester. Tyckte jag kände dag 9 men sedan inget. Kör SVD för säkerhetsskull ;) (sex varje dag). Tänkte kanske hålla upp någon dag, sedan sista veckan kanske varannan räcker.
Enligt beräkning från förra mensen så ska jag ha ÄL imorgon 20/6, men inga tecken på ÄL så jag har väl inte denna månad heller =(
Kände mig helt depp tror det var i måndags eller i går (onsdag) då jag kände att jag inte orkar med detta med att planera att skaffa barn. Har ingen ork (var nog bara denna dag) men känner nu att det får bli när det blir. Tänker inte köra några äl stickor för känner inget, men äter folsyra och börjat äta rosenrot (hur länge ska man äta dem?? Vill inte förkorta min cykel utan det är för det andra).
Hej! En fråga till er som kör den dära dag8 metoden- har ni inget sex innan dag 8?