• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • jessi84

Jag var på semester i USA förra veckan och under den tiden fick jag mens sen tempa jag efteråt och då låg den på 36,4 flera dagar efteråt. Tempa vid 6 (deras tid, 12 svensk tid). När jag tempa i tisdags efter att ha kommit hem (6 svensk tid) så låg den på 35,8!!! Sen har den stigit en grad varje dag. Nu senast i morse 36,2 vad ska man tyda det som? Enligt uträkning på womanlog från förra mensen ska jag ha äl idag men känner inget =(

• NILE90
    Önskaretttredje skrev 2014-06-19 21:52:59 följande:

Hej! En fråga till er som kör den dära dag8 metoden- har ni inget sex innan dag 8?

Vi har inte sex innan dag 8 eftersom min mens oftast är väldigt utdragen, det flödar absolut inte men jag har bruna flytningar fram till dag 8. Känns inte så fräscht att ha sex då. :P
  • jessi84

Åhh, höll en 1,5 veckas bebis förut (min svägerskas bebis) och sen skulle pojken bytas på och de tog honom och det kom en tår i ögat. Var tvungen att gå på toan för det var så jobbigt och ville inte att de andra skulle se något. När sambon höll bebisen och sen när jag prata med honom om detta så började mina ögon tåras. Gläds åt dem men det är så otroligt jobbigt. Vill så gärna själv. Längtan är enorm. Och snart får min storasyster sitt 2:a barn också.

• Önskaretttredje

En fråga till ang Smep- fanns det någon dokumentär om detta man kan få tag ? Min sambo vart nyfiken när jag började prata om metoden:)

• eagle87

Ni som använder cb lila när får ni äl flytningar? Jag fick blinkande gubbe idag är på dag 15. Har äl på dag 16-17 o har inga äl flytningar än?

• mizis

Hej! helt ny här, någon som kan lägga till mig?:)

Mizis 23år, 2:a försöket, första barnet, BIM 9/7

Tack :)

• JhjärtaK

Så var man här istället. Mitt uppe i ett tidigt mf runt BIM så räknar med att det blir som en "vanlig" cykel så nästa BIM den 22 juli. Lägger in mig själv när jag sitter vid datorn.

• joss82

Suck, räknade med BIM runt midsommar men än så länge lyser den nog med din frånvaro. Har visserligen bara testat varannan dag men tror inte jag missat den. Visserligen haft lite molvärk och ökade flytningar men inga äl-flytningar som jag brukar ha ????

Svar på tråden BIM Juli 2014