är hon normal?
Är tillsammans med en kille sen två år tillbaka. Han var tillsammans med en riktig satmara och när dom väl gjorde slut så blev hon på smällen. Satte sig på tågspår bara för att han inte ville ha barnet då han inte är redo. Hon har 4 barn sen tidigare med tre olika.
Hur som. Pojken blir 10 juni ett år och han vill inte träffat barnet för när vi väl ville träffa pojken skulle vi ansöka om att träffa och att hon ville ha övervakad träff med soc. Hon vill även att vi tar kontakt med advokat för att ens se barnet.
Hon ligger runt och super och tar droger. Hon är 32 år och hon har även önskat livet hur våra framtida barn. Hon döpte pojken utan vår vetenskap även fast vi är frireligiösa och inte tror på dop så går hon och döper pojken.
Varje gång jag ser bilder på pojken som förövrigt inte liknar min kille så blir jag förbannad. Jag tycker inte ens ungen är söt.
Det gjordes ett faderskaps test och det är hans. Han grät och grät och grät. Vi grät.
Så nu sitter vi här med en unge i Västerås medans vi bor i Gävle och hon mamman till pojken försöker åla sig och söka killens uppmärksamhet. Hon är on/off tillsammans med en av barnens pappa men ändå äcklar hon sig.
Åh jag är sååå arg och trött på den där äckliga människan.
Vad göra?