Runes skrev 2014-06-07 03:11:16 följande:
Du är inte så misstänkt som de nyanlända men det är ett familjeforum där man vanligen skriver om familjen också.
Alla som överhuvudtaget skriver här och för fram en åsikt är politiska agitatorer - det är syftet med samhällsforumen på FL.
Nu gissar jag bara - men jag tror att du förstår detta och att det i stället handlar om något annat.
Jag såg att det i en av dina trådar var några som hade åsikten att Ung Vänster inte borde vara så kategoriskt negativa till AFA och liknande organisationer som tar till våld, att utan dessa så skulle högerextremisterna fortfarande obehindrat roa sig med att misshandla vänsterpartister och andra.
Det är en kontroversiell åsikt, men - tror jag - inget som bryter mot FL:s regler. Tycker du att det är så får du väl anmäla inläggen och försöka motivera varför de ska tas bort.
Metoden att möta våld med våld är aldrig särskilt lyckad, men det är lätt att glömma att det fanns en tid då nynazisterna till och med mördade 14-åriga pojkar.
Minns du John Hron? Snart 20 år sen, men fortfarande ett av de vidrigaste morden någonsin.
www.svtplay.se/klipp/1445589/film-om-mordet-pa-john-hron