• Runes

Politiska agitatorer på FL

Jag skriver om familjeliv och politik. Nu ser vi en massa nya som kommit in och bara agiterar om politik, kan det justeras?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-09 03:47
    www.familjeliv.se/Forum-26-65/m73392124.html

• Svar på tråden Politiska agitatorer på FL
  • boundforglory

Haha blev du så ledsen av att jag och en annan sa emot din sd-propaganda igår att du inte tycker att vi platsar här. Runes jag är besviken på dig nu, jag trodde du var tuffare än så faktiskt.

• Blåröd

De enda man ska bry sig om här är de som kan skriva om annat än politik, resten har bara tagit sig in för infantil indoktrinering. Visserligen infantilt men barn vet bättre.

• FDFMGA
    Blåröd skrev 2014-06-07 20:41:26 följande:
    De enda man ska bry sig om här är de som kan skriva om annat än politik, resten har bara tagit sig in för infantil indoktrinering. Visserligen infantilt men barn vet bättre.
    Fast nu är ju Runes en person som ligger bakom bortåt 90 procent av trådstarternas på samhällsforumen.

Mot den bakgrunden är det inte konstigt att folk ledsnar, särskilt som han ältar samma frågeställningar i oändlighet.

Inte sällan med kompletterade frågor som såväl har en tendens att vara tendentiösa som obegripliga.

Här är ett exempel där han ordnar frågelåda kring frågeställningen om Cecilia  Malmström vill byta ut EU:s befolkning.

Jag menar - i fråga om infantilitet är detta nog utan motstycke. Du kan också notera att han inte ens klarat av att lägga till ett svarsalternativ "Nej, hon vill inte byta ut EU:s befolkning.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    Blåröd skrev 2014-06-07 20:41:26 följande:
    Oj. Jag noterar att du redan är avförd från forumet.

Så kan det gå, då gör det inget att jag glömde länka till Runes tråd där han vill vi ska rösta på att Cecilia Malmström vill byta ut EU:s befolkningGlad

Men jag tar länken ändå

www.familjeliv.se/Forum-26-65/m73390602.html
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • boundforglory
    FDFMGA skrev 2014-06-07 21:01:44 följande:
    Oj. Jag noterar att du redan är avförd från forumet.
    Ibland går det snabbt!
  • FDFMGA
    boundforglory skrev 2014-06-07 21:02:43 följande:
    Ibland går det snabbt!
    Jo. Passar ju utmärkt med frågeställningen i ts. Det går alldeles utmärkt att agitera, men man blir inte fler än en även om man har två nick. Däremot kan man svartnaSkrattande
  • boundforglory

Men det känns uppenbart att jag är en av dom som Runes syftar på så kom igen nu, du verkar nyfiken på mig och min familj. Fråga på!

• FDFMGA
    boundforglory skrev 2014-06-07 21:17:38 följande:
    Men det känns uppenbart att jag är en av dom som Runes syftar på så kom igen nu, du verkar nyfiken på mig och min familj. Fråga på!
    Klart, det var dig och den andra, vars signatur jag glömt som Runes syftade på.

Tror Runes fick för sig att ni uppmanade till militanta aktioner. Därav trådstarten  hur forumet ska kunna justeras så att politiska agitatorer inte ska få komma till tals.

Jag läste ju samma tråd - och delar inte hans uppfattning om innebörden i det ni skrev.

Jag tror nog att Runes återkommer så småningom med frågor till dig - kan ju vara så att han är förhindrad att svara just nu, trots att han lyser grön i tråden.
  • Probi
    Jennie med ie skrev 2014-06-08 00:40:39 följande:
    Orsak till "justering": du får inte skriva om politik förrän du varit medlem i X antal veckor och skrivit X antal trådar om modersmjölkersättning och treårstrots?
    Kanske det, andra forum har liknande regler för att bromsa trollen.
Svar på tråden Politiska agitatorer på FL