Kajo skrev 2014-12-30 09:41:59 följande:
Åh så härligt att få se ett efterlängtat plus Längtan!! Jag är så glad för er skull, nu hoppas vi det stannar så:)
Jag väntar på mens så vi kan komma igång med andra omgången. Mensen får ju gärna utebli också...på ett positivt sätt då:)
Grattis igen!!!!!
Åhh tack snälla du :)!!
Även om vi inte vet vad plusset slutar med var det himla skönt att se det. Vi har försökt så himla länge och aldrig sett det förut. Detta fungerar verkligen!
Hoppet har växt lite under dagen eftersom mensen upphört. Den var som bortblåst i morse. Detta innebär att den endast varade i drygt två dagar och mängden var väldigt begränsad jämfört med min vanliga mens. Hoppas, hoppas, hoppas :)!! Ska göra ett test imorgon och på testdag (fredag).
Sen finns ju funderingar kring ifall blödningen var en vanlig blödning eller något annat. Fast tycker att hormoner borde försvinna ur kroppen rätt snabbt om det var ett missfall så här tidigt?! Sen borde det ju vara värre, på alla sätt och vis, än en vanlig mens?! Haha ja som du förstår går jag här och analyserar allting. Får se vad testet imorgon visar.
Hoppas att din mens uteblir...på ett positivt sätt!! I annat fall ska det gå i omgång 2. Nu är det vår tur :)!
Tack igen och stor kram!!!