• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Madelia
    Petra 334 skrev 2014-07-07 22:05:02 följande:
    Hänga kvar här! Även om vissa av oss pratar på fb med kommer iaf jag att finnas kvartär med :)
    Allright, då kör vi på det till att börja med iaf :)
  • Stjärnhimmeln
    Madelia skrev 2014-07-07 22:19:50 följande:
    Allright, då kör vi på det till att börja med iaf :)
    Blir jättebra :)
  • Mström

Jag vill gärna också bli tillagd på listan, kan inte göra det själv för har ingen dator för en tid framåt. 5/3- Mström- 1:a barnet, snart 27 år, Stockholm

• jessi84
    emsii8 skrev 2014-07-07 21:03:13 följande:

Bor i Kristinehamn :)

Inte jätte långt ifrån Örebro

=)
  • Lilj3

Jag vill också vara med här, men väntar nog ett tag med att hoppa in i Facebook-gruppen. Jag är 29 år och det är första barnet. Bf ca 8e mars. På fredag ska jag på ett första samtal hos BM :)

• emsii8

Hmm, lägga till som vän, på facebook då ellrt? Inte använt familjeliv på så länge så vet inte hur man lägger till en vän här om du menade det :)

• AnnaMM
    hej jag e ny här plussade i går
    beräknad 10/3- 2015
    hur skriver man ett nytt inlägg i denna grupp hittar inte :) hahaha
  • Palmhjärtat

Hej alla och grattis till era plus!

Jag hör inte hemma här egentligen då jag har BF 20/2 men med tanke på sen ÄL blir jag säkert flyttad, kanske så långt som till mars så jag håller ett öga på denna tråden också :)

Nu till min fråga, finns det någon från Skåne här? Ni kanske vill vara lite anonyma ett tag till men hojta till annars :)

• Bomgren

Jag har bf 5e mars :D andra barnet och dottern fyller ett om två veckor :) hoppas också jag lade till rätt Sanne för vill gärna vara med i Facebookgruppen!

• Alex92

Halloj allihopa! 

Jag fick ett oväntat plus igår som jag inte trodde på, men fick de bekräftat med ett cb test imorse :) Lutar helt klart åt att behålla, och går allt bra så är väl bf någon gång i mars! Flera unga (själv är jag 22år, och sambon 26) i Stockholm?

Vad är det för facebook grupp? Och vem lägger jag till? (: 

Svar på tråden Bf mars 2015