Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Du får ansöka om att bli hennes vän annars kan hon ju inte lägga till dig
Petra Högström ;)
Hej! Kul med en mars-tråd!
Plussade idag (även om jag inte riktigt vågar lita på det än) som är BIM-5. Vår plan var egentligen att sätta igång och försöka först efter september och jag fick sån jättepanik när jag insåg att vi inte skyddat oss ordentligt nu så jag tog ett sånt dagen-efterpiller i rena hysterin över att "det-var-ju-inte-som-vi-PLANERAT".
Turligt nog verkar det inte ha fungerat (eller kan det kanske sabotera ngt ändå?). Nu har chocken lagt sig lite iaf och jag gillar tanken på mars mer och mer även om det innebär att många planer får läggas om en del. Enligt graviditetsuträknaren blir det isf beräknat till den 23/3. Är 26 år och bor i sthlm, blir första barnet om det håller sig. Sambon vet inte än, ska ta ett digitalt test i helgen och överraska även om han nog anar ngt.
Jodå, han mår bra och är pigg och glad! Börjad gå ordentligt för typ en månad sen så det är full fart haha :) han är lite liten för sin ålder, 77 cm och ca 9 kilo sist vi kollade, men han är proportionerlig och fin :) hur är det med din lille?