Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Jodå, han mår bra och är pigg och glad! Börjad gå ordentligt för typ en månad sen så det är full fart haha :) han är lite liten för sin ålder, 77 cm och ca 9 kilo sist vi kollade, men han är proportionerlig och fin :) hur är det med din lille?
Hej! I vilken vecka är ni?
Jag plussade i måndags så v 5, har ni alla massa symptom?
Jag mår pyttelite illa å kissar oftare annars är de inte så mycket. Men de är för tidigt med massa symptom eller?
Bf är 15 mars som de ser ut just nu.
Kort om mig, jag å min sambo har försökt i 2,5 år, 8 hormon behandlingar (jag har pco) sambon har lite slöa spermier.
Vi blev gravida självmant aug 2013 men fick MA i oct.
Nu hände de omöjliga igen, vi lyckades själva! Helt galet.
Vi skulle gjort våran första ivf i aug.
Jag kan tyvärr inte slappna av och njuta:/ vet ju att man inte kam förhindra något, men de känslan jag har går inte få bort. Rädd som fasen att detta med går fel.. Jag hoppas inte jag har sån otur igen, MA önskar jag inte ens min värsta fiende..
Nu bär det av för första besöker hos barnmorskan! Lagom svullen, illamående o yr av värmen blir detta säkert ett väldigt lyckat besök!! 
Hej!
Jag hoppar gärna in här och går gärna med i er hemliga FB-grupp.
Jag är i v.6 (5+5) och har hållt på jäättelänge det gick så långt att vi nu ska ha barn genom IVF!!!
Känna otroligt spännande och oroligt, allt på samma gång. beräknad födsel är 5 mars 2015?
Är det någon mer här som har gjort IVF-behandling och är gravida?
Hej!
Jag är i v.6 (5+5) och har hållt på jäättelänge det gick så långt att vi nu ska ha barn genom IVF!!!
Känna otroligt spännande och oroligt, allt på samma gång. beräknad födsel är 5 mars 2015?
Hej hej! Jag vill gärna vara lite hemlig, och skulle vilja vara med i en fb grupp ! Kan någon lägga till mig? Heter Katta Markowska på fb
Hej!
Du får ansöka om att bli hennes vän annars kan hon ju inte lägga till dig
Nu bär det av för första besöker hos barnmorskan! Lagom svullen, illamående o yr av värmen blir detta säkert ett väldigt lyckat besök!!