Bf mars 2015
Jag är 25 år.
Det är vårt andra barn. Har en dotter som är drygt 13 månader:)
Du då?:)
Jag är 30 år och jag och sambon väntar 1:a barnet =)
Jag är 25 år.
Det är vårt andra barn. Har en dotter som är drygt 13 månader:)
Du då?:)
Hej hej :) Plussade i fredags, blir första barnet för mig, bf i mars 2015! Någon annan som väntar sitt första barn? Är så himla nervös men sjukt lycklig över att vara gravid! :) Har känt mig illamående, yr på jobbet och måste gå på toaletten ofta, det var de symtomen jag hade. Jag och min man flyttar till hus på landet om 12 dagar, jobbet går bra och nu väntar vi en bebis! Känns så underbart är så lycklig <3
Hej hej :) Plussade i fredags, blir första barnet för mig, bf i mars 2015! Någon annan som väntar sitt första barn? Är så himla nervös men sjukt lycklig över att vara gravid! :) Har känt mig illamående, yr på jobbet och måste gå på toaletten ofta, det var de symtomen jag hade. Jag och min man flyttar till hus på landet om 12 dagar, jobbet går bra och nu väntar vi en bebis! Känns så underbart är så lycklig <3
Hej!
Plussade svagt i fredags men fick ett bra plus idag och gravid på digitala stickan.
Blir då om allt går väl vårt andra barn, har en son född -11. Vi bor i Örebro. Är beräknad till 27/3 :)
Plussade idag och är "preliminärt" beräknad till 10/3 -15 om allt går som vi vill, det blir då andra barnet och första blir då 11 månader. Bor i örebro!
Varit lugnt nu på morgonen. Hade dock inte varit vaken så länge då man åt frukost men nu efter frukost har jag börjat må små illa. Kanske är vanligt?
Lite små ont i magen också.
Har också mått illa efter jag ätit ett par dagar. Men tycker inte att jag har så mkt symtom generellt.
Håller tummarna för att du slipper det. Har också semester från onsdag och tre veckor framåt. Ska skylla på att jag tar penicillin när jag träffar folk. Brukar annars dricka måttligt men med jämna mellanrum - tackar aldrig nej i vanliga fall!
Ja det där med att man kör går ju alltid också - dock har inte jag något körkort :) Kan ju säga att jag övningskör, haha! ;)
Aporpå läsk, kom bara att tänka på det, hur är det med socker under graviditeten? Såg att någon BM skrivit att man ska "undvika" det men vad innebär det om man äter "för mycket" (hur jag nu ska mäta det). Kan man få MF, diabetes eller vad är det man riskerar? Jag gillar ju socker :P Men har försökt undvika.
Ja det där med att man kör går ju alltid också - dock har inte jag något körkort :) Kan ju säga att jag övningskör, haha! ;)
Aporpå läsk, kom bara att tänka på det, hur är det med socker under graviditeten? Såg att någon BM skrivit att man ska "undvika" det men vad innebär det om man äter "för mycket" (hur jag nu ska mäta det). Kan man få MF, diabetes eller vad är det man riskerar? Jag gillar ju socker :P Men har försökt undvika.