• Troll lycka

Blastocyst

Hej!
    Undrar om det finns ngn som har erfarenhet av blastocyst o FET? Har två barn sen tidigare och försöker få ett tredje. Fått två missfall nu ( en mf o en ma) på 6 månader. Vi har en blastocyst i frysen som vi förhoppningsvis ska få tillbaka i aug. Ngn som gjort FET på en blasto?

Jättetacksam för svar!!

≈♥ Välkommen till världen vårt lilla troll! ♥≈
  • Svar på tråden Blastocyst
  • SaraBN

Hej, jag har inte fått en fryst blastocyst men väl en färsk. Det resulterade i en liten filur som boxar i min mage i detta nu. När som helst kommer hen ut till oss.

Jag önskar er alla lycka till. <3

• smenskelling
    MTLL skrev 2014-12-14 08:39:02 följande:

Gick in och läste på RMC:S hemsida, återföringsdagen räknas som dag 1, så idag är jag på ruvardag 2 :)

Jag känner likadant som du, Smenskelling (?), att jag vill ge det några chanser till innan vi säger att nu lever vi bara vi 2 tillsammans.

Mitt tryck avtog lite igår kväll, men nu känns det som full aktivitet i magen igen... Bra/dåligt?

Jaha, då är jag på dag 7 idag Jag hade oxå en massa mbus i magen de två första dagarna sen nu knappt något, idag har jag känt lite strålning. Men kolla vikten, jag blev helt paff, för två dagar sedan ställde jag mig på vågen, och hade gått ner 2kg!!!! Idag har jag gått upp 2kg konstigt, hur har ni det med vikten? ??
  • smenskelling
    SaraBN skrev 2014-12-14 09:21:34 följande:

Hej, jag har inte fått en fryst blastocyst men väl en färsk. Det resulterade i en liten filur som boxar i min mage i detta nu. När som helst kommer hen ut till oss.

Jag önskar er alla lycka till. <3

Har oxå satt in ett färskt blastocyst

All lycka till dig/er me!
  • MTLL

Vår blastocyst är också en färsking :)

Vikten vet jag jag inte, vägde mig i fre morse och vet om ett par dagar hur jag ligger till. Väger mig nu under denna behandling mest för att hålla koll på överstimulering och nu för att det inte ska bli nåt problem.

Att man går upp och ner ett par kg beror ju säkert mycket på din vätskenivå, matintag - hur mycket är kvar i kroppen, hormonerna...

• lillal8_79

Kände också av ett tryck 1a dagarna men tolkade att det berodde på själva återföringen. Nu känner jag ingenting. Det är svårt att tro att det skulle vara full aktivitet där inne : )

Vilka tuffa "resor" ni har gjort. Jag får räkna mig själv som nybörjare. Det är mest åldern som är största käppen i hjulet för mig. Läkaren sa att både jag och min sambo är halvdana. Hade en av oss varit ok så hade vi blivit gravida. Men det var ingen idé att försöka själva längre, det skulle ta för lång tid.

Gör du också fäskförsök smenskelling? Jag har inte märkt något på min vikt.

• smenskelling

Rullar in på ruv dag 10 imorgon Inget annat än lite strålande känsla allt från magen ner till bäckenet i mellanåt. Jag mår bra , lite tröttare*segt att komma upp ur sängen* min sambo påpeka att humöret gungar upp o ner på mig oxå. Hur mår ni andra? ? Vilken dag går ni in på nu ??

Japp vi gör oxå färsk försök.

• MTLL

E på ruvardag 3 :) Lite tryck i magen, annars bra tycker jag. Hur e det med er andra?

• lillal8_79

Jag är på ruvardag 3 och har känt en hel del under söndag natten och hela dagen idag. Det spänner mest som träningsvärk i magen. Känt mig positiv hela dagen, nu har jag börjat tvivla lite. Det är roligare att ruva när man känner saker : )

När tänker du testa smenskelling?

• smenskelling

Jag fick testdag 23 men ska vänta och ta testet på julafton Min sambo o jag valde att göra så...det blir ett plus och den vill vi se som bästa julklappen på självaste julaftons morgonen.

• smenskelling

Jag fick testdag 23 men ska vänta och ta testet på julafton Min sambo o jag valde att göra så...det blir ett plus och den vill vi se som bästa julklappen på självaste julaftons morgonen.

Svar på tråden Blastocyst