"Finnar" i underlivet
Jag har sista tiden haft "finnar" i underlivet. Är det någon mer som har haft såhär?
Jag har sista tiden haft "finnar" i underlivet. Är det någon mer som har haft såhär?
är det inte hår som växer inåt det har jag haft ett par gånger de blir som finnar
Hmm, nja det är inte direkt på platser där det växer hår.
jaa..jag har det ibland..dom sitter på"klittan" om man nu får säga så.. Dom är lite ömma ibland och e vita..brukar klämma bort dom..ska man säkert inte göra men de gör jag iallafall..!har upptäckt att jag abra får dom innan mens..knepigt..!men sån e la min kropp antar jag..
Har oxå haft.. Kläm-tokig som man är så kunde jag inte låta bli att klämma.. Den försvann sen.. Har haft två ggr.. Vet inte vad det var.. En vanlig finne kanske?
Tycker att det låter som om det kanske kan vara herpes...För det är ju variga blåsor typ..Och dom försvinner ju och kommer tillbaka!..Gå till din gyn motagning och kolla upp det...Sara
saranara: Herpes? Det har jag då aldrig tänkt på. Jag och min man har varit tillsammans i 16 år och har inte haft några andra. Det är inte blåsor utan mer som vanliga finnar.
När jag (Anonym Idag 21:04) hade mina "finnar" så var jag nytestad mot alla möjliga STD så jag hade nog inte herpes..
Jag har också så... Fast det kommer där det finns hår. Jag har ju testat mig för olika könssjukdomar så det borde inte vara något sådant. Ser ut som röda finnar.
Hmm, kom på nu att jag skulle ringa tillbaka till ungdomsm. om de kom tillbaks.
Jag kan få sådana också där jag har rakat bort hår. Men de dyker liksom upp på andra ställen också.
kan vara inflamerade hårsäckar där du har rakat dig o de kan komma lite varstans.