"Finnar" i underlivet
Jag har sista tiden haft "finnar" i underlivet. Är det någon mer som har haft såhär?
Jag har sista tiden haft "finnar" i underlivet. Är det någon mer som har haft såhär?
jag har aldrig haft de...visste inte ens att man kunde ha de, men de kunde man kanske? däremot kan ja få de där de växer hår, men som många andra sagt här så tror jag att de mest beor på att håret växer inåt eller nåt...
Ser ingen anledning till att man inte skulle kunna få en vanlig finne i underlivet.. Hade en på insidan av blygdläppen och där har jag garanterat inte rakat mig.. Så det var nog bara en finne..
anonym det blir hårsäcksinfalmmation när ett hårstrå växer in åt
måste bara berätta, nu när jag för en gångs skull vet något ...när man testar sig för såna sjukdomar brukar de inte testa efter just herpes, för har man inget utbrott just då måste man ta blodprov som de senare kontrollerar om det innehåller antikroppar mot någon herpestyp...o har man ett utbrott tar de väl prov från blåsor...så bara för att man testat sig och "inte har någon sjukdom" kan man ändå ha herpes, bara utan symtom...
Skönt att det är fler som har det här. Jag undrar vad det kan bero på. Jag hade det inte under graviditeten, vad jag kan komma ihåg, men nu efter mitt missfall så har de "ploppat" upp igen.
dekad
Då får jag alltså ringa ungdomsm. så fort som möjligt... Fyller ju snart 22 så då får jag inte gå där mer. Usch då nu blev jag ju orolig!
Kan det vara kondylom?? Har för mej att det kan komma tillbaks då och då?
Nej oj, jag ville inte skrämma upp dig sådär! Oftast märker man om man har utbrott av herpes, det svider o gör ont som tusan, och ofta får man nån sorts blåsor som spricker och har sig. Men är man osäker är det väl lika bra att vara på den säkra sidan, om inte annat känner man sig säkrare efteråt, när man vet att man är helt frisk
Pinsamt värre hade jag en enorm finne mellan benen när min dotter föddes. Dom frågade till och med om jag hade problem med den, om jag hade ont av den.*pinsamt!*
oturligt nog var det den allra första finnen jag hade mellan benen... o den skulle jag få precis vid födelsen av mitt första barn
ASG
Det är lungt! Men jag kom på nu att jag har bara haft detta två gånger, det har gått över på bara någon dag och det har bara varit EN "finne"/gång...