• johannessssss

Feminister hatar män?

Har tappat räkningen för hur många gånger feminister smutkastar män och främst vita män då. Är feminister medvetna om att Sverige är världens mest jämndställda land och att kvinnor har mer makt i vita länder än i asiatiska, afrikanska, muslimska och sydamerikanska etc? Så varför hatar ni då oss så jävla mycket?

Det mest udda är att ni stöttar radikala muslimska män, det finns knappt några kvinnliga rättigheter hos radikala muslimer, så jag förstår inte hur ni tänker.

• Svar på tråden Feminister hatar män?
  • Illusion
    mr me skrev 2014-07-18 14:40:56 följande:
    Jag tror att du precis lyckades bekräfta TS världsbild genom att i den första repliken skriva att du är en "ultrafeminist" som hatar TS...

Grattis! Så typiskt feministiskt! Vad det är som är fel i huvudet på feminister att man lyckas med den logiska kullerbyttan, det vet jag inte, men mycket är det...
    Drottningen70 skrev 2014-07-18 14:33:56 följande:
    Nej vi hatar inte män som "grupp". Vi hatar patriarkatet, dvs systemet. Patriarkatet bärs även upp av kvinnor tyvärr. Så det hänger inte på könet heller.
    "Patriarkatet"? Vad är då detta ondskefulla "patriarkat"? Är det själva naturen ni avskyr alltså? Ni hatar helt enkelt den mänskliga biologin? Det måste vara väldigt jobbigt att kämpa mot väderkvarnar...

Kanske att man borde skapa en tjockisrörelse som vill bekämpa gravitationen, eller en rörelse för flintskalliga som är emot hår som företeelse?
    Vissa egenskaper är biologiskt betingade, men en hel del är konstruerade också. 
  • johannessssss

En av de ledande feminsterna: [img]jamstalldhetsfeministern.files.wordpress.com/2014/06/lady-dahmer-mc3a4n-c3a4r-en-sjukdom.jpg&h=337[/img]
    [img]jamstalldhetsfeministern.files.wordpress.com/2014/06/hata-mc3a4n.jpg[/img]
    [img]jamstalldhetsfeministern.files.wordpress.com/2014/06/hata-pojkar.jpg&h=309[/img]
    [img]jamstalldhetsfeministern.files.wordpress.com/2014/06/lady-dahmer-jag-hatar-definitivt-mc3a4n.jpg&h=202[/img]
    [img]jamstalldhetsfeministern.files.wordpress.com/2014/06/lady-dahmer-alla-mc3a4n-c3a4r-fc3b6rtryckare.jpg&h=337[/img]

• johannessssss
    Drottningen70 skrev 2014-07-18 14:31:34 följande:

Det går inte att svara på "varför" eftersom ditt påstående är felaktigt. Jag är "ultrafeminist" jag älskar män. Däremot hatar jag sådana som dig.

på vilket sätt är mitt påstående felaktigt? jag har ju som sagt sett många feminister som smutkastar män.

varför hatar du mig och vad menar du med sådana som mig? trevlig typ du är som går runt och hatar folk, inte förvånande att du är feminist.
  • johannessssss
    Drottningen70 skrev 2014-07-18 14:33:56 följande:
    Nej vi hatar inte män som "grupp". Vi hatar patriarkatet, dvs systemet. Patriarkatet bärs även upp av kvinnor tyvärr. Så det hänger inte på könet heller.
    så varför denna smutkastning mot män hela tiden då?
  • johannessssss
    Illusion skrev 2014-07-18 14:31:58 följande:

Det där med muslimska män tänker jag inte kommentera.

Feminister hatar män som i grupp. Inte den enskilda mannen. De strukturer som ligger bakom mansfenomenet. 

radikala muslimer är feminster påstår många feminister.

humor på hög nivå enligt mig, för det är inte sant.

gydrun shyman eller vad trollet kallar sig älskar ISIS och AL-Nusra.
  • mr me
    Illusion skrev 2014-07-18 14:41:39 följande:

Män som socialt fenomen. De beteenden som konstrueras, och som har uppstått som en effekt av patriarkatet.  

Män som socialt fenomen?!? Du ogillar "män som socialt fenomen"? TS har rätt med andra ord, du är feminist och det är samma sak som att du ogillar män.

Intressant för feminismen är, uppenbarligen och per definition, en sexistisk ideologi.
  • Illusion
    mr me skrev 2014-07-18 14:55:00 följande:
    Män som socialt fenomen?!? Du ogillar "män som socialt fenomen"? TS har rätt med andra ord, du är feminist och det är samma sak som att du ogillar män.

Intressant för feminismen är, uppenbarligen och per definition, en sexistisk ideologi.
    Exakt. Många av de beteende som tillkommer. 
  • Sensitiveguy
    mr me skrev 2014-07-18 14:55:00 följande:

Hur kan du vara så säker på att precis allting, kan härledas till vetenskaplig biologi?
  • johannessssss

har märkt att feminister och andra vänster inte kan debattera på ett snällt och normalt sätt. alltid personangrepp och mobbning när dom är i farten. högern och de som är i mitten är bra mycket trevligare.

• Sensitiveguy
    johannessssss skrev 2014-07-18 15:00:13 följande:

har märkt att feminister och andra vänster inte kan debattera på ett snällt och normalt sätt. alltid personangrepp och mobbning när dom är i farten. högern och de som är i mitten är bra mycket trevligare.

Gå in på Flashback och du skall upptäcka att allt till vänster om Moderaterna är kommunism. ;)
Svar på tråden Feminister hatar män?