• Anonym (kåt)

    knulla sitt ex

    vad säger ni om att knulla erat ex? 
    är det okej? 

    har själv gjort det några gånger.

  • Svar på tråden knulla sitt ex
  • Anonym (hållhake)
    mikipiki skrev 2014-07-22 00:01:43 följande:

    Ligger rätt ofta med mina ex. Är bekvämt och lättare än att springa och hitta nya killar och ligga med. Är inte ute efter ett förhållande nu ändå. Dessutom har vi bra sex där vi vet vad båda gillar :)


  • vaselin
    Anonym (hållhake) skrev 2014-07-22 00:21:39 följande:

    haha hållhaken trodde du fel, det är ingen sån hållhake...

    film e bonus, ja eller så pippar man allt som kommer i ens väg.. inklusive EX..  som att sista dagen är i morgon... för att man kan...


    Det är väl bara att konstatera att alla gillar olika. En del knullar allt som kommer i deras väg. Och en del är mer nogräknade.
  • Anonym (skulle kunna)

    Träffade mitt senaste ex ett tag efter skilsmässan och hade sex då och då, lite som kk. Sexet var en av de saker som funkade väldigt bra, vi skildes av andra orsaker så det var lite svårt att låta bli när frågan kom upp.
    Frågan är om inte sexet var ännu bättre än tidigare under den här perioden. Definitivt inte gammalt och slitet utan fräscht och lite mer primitivt på olika sätt.

    Att träffa nån ny kostar en massa energi och det tar lite tid innan man vet vad som funkar i sängen etc. Dessutom har jag hellre sex med nån som jag dels tycker om och har en god relation med. Precis så var det med exet och är egentligen fortfarande. 
    Nu är vi båda lyckliga i nya relationer men skulle vi mot förmodan råka bli singlar samtidigt skulle jag kunna tänka mig att ha sex med exet igen tror jag. I alla fall som det känns nu.

    Å andra sidan har jag haft tidigare ex som aldrig lockade mig efter att vi gjort slut, gissar att det är det vanligaste.

  • Anonym (hållhake)
    vaselin skrev 2014-07-22 07:31:49 följande:
    Det är väl bara att konstatera att alla gillar olika. En del knullar allt som kommer i deras väg. Och en del är mer nogräknade.
    Bra att du lyckats konstatera det.
  • eslah

    Jag är lite dubbel till det, är båda singlar och mår bra av det så kan det väl vara bekvämt och tryggt att återanvända. Men tycker att i många fall slutar det med en till "break up", den ena träffar någon ny och den andra blir knäckt och det blir patetiskt. Inte bra att kravla kräftgång alldeles för länge.

  • HäckHäxan
    Anonym (kåt) skrev 2014-07-21 16:11:24 följande:

    vad säger ni om att knulla erat ex? 
    är det okej? 

    har själv gjort det några gånger.


    Har absolut funkat för min del att ha sex med ex.

    Varför skulle det inte vara okej?? :-/
  • Anonym (wellpapp)

    gamla uttjänta saker har jag lärt mig att man skänka till dom som inte har det så gott ställt... 

    svar tillräckligt på frågan?

  • Anonym (fitta är bara en fitta)
    Anonym (hållhake) skrev 2014-07-21 19:18:27 följande:

    knullar mitt EX minst en gång i månaden. Fast hon skaffat ny och är sambo..

    det bästa är att jag smygfilmar allt

    haha ett knull är alltid ett knull


    Nice hoppas du visar filmen för den nuvarande! om du är man nog dvs
Svar på tråden knulla sitt ex