knulla sitt ex
vad säger ni om att knulla erat ex?
är det okej?
har själv gjort det några gånger.
vad säger ni om att knulla erat ex?
är det okej?
har själv gjort det några gånger.
Att göra det är en alldeles utomordentligt dålig idé. Ägnade ett halvår att komma över mitt ex. Kände mig äntligen läkt och som mig själv igen, hade sex med honom och det tog 2 månader till.
Så hade jag sex med mitt ex, en snabbis på en toalett där han dessutom fläckade ner mina byxor som avslutning och lämnade mig ensam på toaletten med att försöka få bort "honom" från byxorna samtidigt som jag grinade...han gick bara lugnt tillbaks till sin nya flickvän som inget hade hänt.
Är det någon som knullat sitt ex en väldigt lång tid efter att det tog slut. Typ för att försöka återuppleva ett sexminne, många år senare?
Är det någon som knullat sitt ex en väldigt lång tid efter att det tog slut. Typ för att försöka återuppleva ett sexminne, många år senare?
Nej tack! väljer att hitta en ny om det tar slut..
Hade en flickvän som var fast i det förflutna, alla gamla ligg hade hon kontakt med och sa rakt ut att det var okej för henne att gå tillbaka och ha sex med ett ex om hon blev singel
Jag äcklades av hennes karaktär och dumpade henne.. det måste vara ett väldigt dåligt självförtroende bakom men det var inte min uppgift att hjälpa henne..
Ja jag har lega med flera av mina ex. särskilt under tonårstiden då man hoppade fram & åter mellan alla möjliga.
Tycker det är upp till båda, man är ju ex. till varandra och har samma utgångsläge, är båda villiga och med på det ser jag inte det som ett hinder.
Knullade med exet flera gånger när vi höll på och separera sexet var jätte bra och jag hade inga betänkligheter med det men var mest rädd att göra henne på smällen
Den här tråden väckte ett minne hos mig. En tjej jag var tillsammans med under gymnasietiden, jag inflyttad till stan och hon från stan men gick skola på annan ort så vi bodde inte tillsammans. Hon hade i alla fall nyckel till min lägenhet och när vi gjorde slut efter lite bråk och meningsskiljaktigheter så skulle hon lämna tillbaks nyckeln till mig så hon kom förbi en kväll och det hade nog gått ett par månader efter att vi officiellt gjort slut. Jag minns att hon låg över och att vi knullade och jag minns känslan av att detta är sista gången. Jag minns inte hur vi hamnade i säng eller varför men precis som jag skrev i inledningen så väckte tråden mitt minne.
Jag mins första separationen för 28 år sedan tjejen hade gjort slut och vi skulle tömma ur lägenheten vi var båda lite nere.
Hon gav mig en kompis kram som fortsatte med några smekningar vi hamnade i våran säng som stod kvar och kläderna åktes medan vi hånglade.
Jag minns så väl när vi låg i missionären så sa hon ...du måste vara försiktig jag har inget skydd du får inte komma i mig ...
Jag var lite nervös men hon fick satsen på magen så det gick bra.
Efteråt medan hon torkade sperman från magen sa hon lite skamset tänk att kroppen behövde det här.
En annan gång satt jag och exet i hennes tv soffa och drack kaffe en kväll och pratade hon hade dragit upp benen så att hennes trosor syntes.
Efter en stund frågade jag om hon var sugen på att ha sex hon bara skrattade varför tror du det frågade hon.
Ja du har ju en våt fläck på trosorna som du visat en stund hon skrattade igen.
Jag lät min hand glida över hennes mage och in under hennes trosor mitt finger gled lätt in henne.
Du är ju jätte våt sa jag hon stönade till svar.
När jag smekt henne en stund sa jag åt henne att ställa sig upp och ta av sig trosorna
Har mitt ex som KK nu. Har ett nytt förhållande där själva förhållandet är fantastiskt men där sexet inte är så fantastiskt.
Med mitt ex var förhållandet värdelöst men sexet helt galet bra.
Vi har sex ca 3-4 ggr/månad men förövrigt ingen kontakt. Vi knullar hemma hos honom och när vi är klara duschar jag och sen går. Absolut inget mysande eller sånt....