knulla sitt ex
vad säger ni om att knulla erat ex?
är det okej?
har själv gjort det några gånger.
vad säger ni om att knulla erat ex?
är det okej?
har själv gjort det några gånger.
Jag har haft det. Det var en kort tid efter att det tagit slut. Det blev ett tillfälle. Det blev mycket, det var längesedan nu (15 år) så minns jag det ännu. Vi knullande tre gånger den natten. Det hade varit slut ca 6 månader.
Efteråt gick hon hem. Vi talade aldrig om det. Det konstiga var att vi inte gillade varandra då och inte sen heller. Tror faktiskt att detta tillfället var den bästa gången vi hade sex. Hon kom flera gånger vilket hon sällan gjorde när vi var tillsammans.
Sexet blir alltid grymt när man har sex som ex, mycket bättre än när man var tillsammans eftersom all irritation, all ilska, allt man störde sig på och allt man tyckte var negativt med förhållandet och personen är som bortblåst. Men i slutändan fungerat det oftast inte i det långa loppet.. Någon blir sårad och kan inte gå vidare, vilket kan göra att man känner sig utnyttjad. Sen VIPS! Så har exet funnit en ny och man står där och känner sig lämnad igen.
När jag och sambon separerade så slutade flera kvällar med fika i TV soffan med att vi pratade minnen det ena ledde till det andra lite kramande till slut knullade vi.
Euwww. Hade jag velat knulla mitt ex hade han inte varit ett ex.
Euwww. Hade jag velat knulla mitt ex hade han inte varit ett ex.
Mja. Ibland passar man inte i en relation, men har jävligt roligt ihop ändå. Har jag hört.
Fortsatte att ha sex några gånger efter separationen, men sen träffade jag andra.
Tror i allmänhet att man ska undvika att gegga kvar i ett gammalt förhållande som egentligen inte höll. Annars är risken att man inte söker sig ut lika aktivt, och att man inte gör upp med sina innersta känslor och val, bara låter det rulla på.
Jag skulle aldrig i hela mitt liv knulla med mitt ex
Jag har legat med ett flertal av mina ex.... antingen har jag eller hon gjort slut men själva sexet har funkat så pass bra att ingen av oss velat sluta med det.
Bästa var den jag hade innan jag träffade frun... tänker fortfarande på henne ibland. :)
Jag har gjort det. Hände för snart 20 år sedan.
Det var strax efter skilsmässan och min frus otrohet.
Det hände bara vid ett tillfälle. Det blev mycket lyckat. Vi låg med varandra 3-4 gånger samma natt.
Även mitt ex tyckte det var otrolig sex vid det tillfället.