• Happy14

Vi som är i v.40+

Tänkte starta en gnälltråd för oss som gått över tiden i denna hettan! Jag hade bf 21/7, så jag är idag i 40+1.. Inte en enda känning! Hur har ni det?

• Svar på tråden Vi som är i v.40+
  • Mrs K

Nu börjar det bli en vettig temperatur igen. Jag lider verkligen av värmen. Puh!

Verkar inte som att den 24:e är födelsedagsmaterial heller. Suck och stön...

• Anna J01
    Happy14 skrev 2014-07-24 21:24:38 följande:
    Haha vem är det?? Jag är inte så lång 160 cm så jag hoppas det jämnar ut sig smile2.gif Och jag vägde 2800 g när jag föddes smile5.gif
    Haha det är en gammal sagofigur/legend från usa. En jätte som var skogshuggare och sägs ha skapat grand canyon genom att släpa sin yxa efter sig.

Ja man kan ju hoppas på det
  • Happy14
    Anna J01 skrev 2014-07-24 21:38:55 följande:
    Haha det är en gammal sagofigur/legend från usa. En jätte som var skogshuggare och sägs ha skapat grand canyon genom att släpa sin yxa efter sig.

Ja man kan ju hoppas på det smile1.gif
    Hahah åh jag vill också ha värkar!!
  • Anna J01

Är fortfarande inte helt säker. Det skulle kunna vara en luring.. Då går jag under

• Happy14
    Anna J01 skrev 2014-07-25 08:50:59 följande:

Är fortfarande inte helt säker. Det skulle kunna vara en luring.. Då går jag under smile4.gif

• Mrs K

Nu tror jag att jag också har värkar. Var svårövertygad först men nu gör det ganska ont så...hoppas.

• Happy14
    Mrs K skrev 2014-07-25 12:24:07 följande:

Nu tror jag att jag också har värkar. Var svårövertygad först men nu gör det ganska ont så...hoppas.

Hoppas det... Jag ligger bara i soffan och svettas som en deprimerad säl. Gör ont överallt förutom i magen.
  • Anna J01

Hur går det för er??

Igår eftermiddag föddes vår dotter. Känns konstigt (men jätteskönt) att det är över.. Kändes ju liksom som att man skulle vara gravid för alltid.

Happy: massa styrkekramar och lite värkstimulerande till dig!!

Mrs K: hoppas det var riktiga värkar och att du har en bebis nu

Svar på tråden Vi som är i v.40+