• VSB

Varför är de flesta i de största forumen för SD?

Alla vanliga stora forum verkar ha en majoritet för SD och kan bero på att de andra inte kan debattera sakligt 

Ett bättre parti dsp.forum24.se/dsp.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför är de flesta i de största forumen för SD?
  • Runes
    Sensitiveguy skrev 2014-07-30 15:50:57 följande:
    Du talar om sakliga argument, men refererar till "hållbar framtid" och dylikt, det är en mycket vag floskel som säger noll om vad man menar. Sakligt var det ja.
    Det tråkiga är att aktiva antiSD sällan kan diskutera något sakligt och råkar de ha något eget forum gäller bara enfald.
  • Sensitiveguy
    StackarsMia skrev 2014-07-30 21:09:00 följande:

13,5% i senaste OU. 9,67% i EU-valet. Det blir nog tråkigt för alla SD-hatare i September.

Vem hatar ett politiskt parti? Har du kollat upp defintionen av hat?
  • Godnatt
    Runes skrev 2014-07-30 21:02:56 följande:
    FL är störst, inte FB men man skulle alltså prova här på lite olika ställen?
    Jag kommer med ett annat påstående. Rätta mig om jag har fel, men om jag skriver
    site:familjeliv.se och jämför mot site:flashback.org via Google ger det en differens på  en miljon trådar till Flashbacks fördel.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Runes
    Ladulås skrev 2014-07-30 17:24:47 följande:
    Har faktiskt stött på ett par homosexuella män som stödjer SD då de känner sig hotade av islam och intoleransen mot homosexuella.

Det må finnas intolerans inom SD gällande homosexualitet, men den är långt ifrån intoleransen som finns inom islam.
    Jo där gäller fängelse eller döden så vi har bögasyler från dylika länder.
  • Godnatt
    Godnatt skrev 2014-07-30 21:13:23 följande:
    Jag kommer med ett annat påstående. Rätta mig om jag har fel, men om jag skriver
    site:familjeliv.se och jämför mot site:flashback.org via Google ger det en differens på  en miljon trådar till Flashbacks fördel.
    Sidor på trådar ska det vara.
  • StackarsMia
    Sensitiveguy skrev 2014-07-30 21:10:53 följande:
    Vem hatar ett politiskt parti? Har du kollat upp defintionen av hat?
    Ja, folk hatar SD, deras partiprogram samt sympatisörerna. Det jag läst och hört genom åren kan inte beskrivas som annat än hat. Näthat är ju en av rödingarnas favoritsporter.
  • StackarsMia
    Godnatt skrev 2014-07-30 21:13:23 följande:
    Så kan man ju se det. Dock brukar antal registrerade medlemmar vara det som räknas. Gissar att FB dock går om FL inom ett par år.
  • Runes
    StackarsMia skrev 2014-07-30 17:34:49 följande:
    Nu har vi ju haft en del upplopp förutom Husby. Mycket carbecues och nerbrända skolor. Ofta ligger just invandrarungdomar bakom. Stockholm, Malmö, Göteborg, Linköping etc. Så nog kan man utläsa ett beteende hos berikarna. Annars borde det rimligen ske lika ofta i svenska enklaver.
    Men det förstår du väl att det är SDU iklädda peruker, eller hur?
  • Godnatt
    StackarsMia skrev 2014-07-30 21:18:17 följande:
    Så kan man ju se det. Dock brukar antal registrerade medlemmar vara det som räknas. Gissar att FB dock går om FL inom ett par år.
    Det där är svårare att mäta om man inte har tillgång till t.ex. senaste årets inloggade medlemmar. Dessutom kan man ha flertalet konton på bägge forumen.
  • Runes
    FDFMGA skrev 2014-07-30 17:37:45 följande:
    Det är möjligt - men mitt syfte med länken var egentligen att beskriva omröstningshysterin bland sverigedemokrater. 

Här är en annan länk som belyser samma fenomen

www.flashback.org/t1820754
    Vad har en blockning med det att göra?
Svar på tråden Varför är de flesta i de största forumen för SD?