• stina1976

    Hur går man vidare med brustet hjärta till att bli nöjd med att vara singel

    Ensamstående 35 plus mamma med krossat Hjärta sedan sex månader då mitt ex valde att svika mig o krossa mitt hjärta! Jag var döds förälskad i världens snyggaste kille som stal mitt hjärta o lämnade mig dagen innan abort! För att sen dess inte velat ha kontakt! Har sökt upp honom flera ggr men alltid blivit iväg skickad ! Vi hade sex månader i berg o dalbana med hans amfetamin missbruk all oro över honom o vad han gjorde men han berörde nåt starkt inom mig trodde aldrig jag skulle falla för en missbrukare men jag föll som en fura ! Nu har det alltså gått sex månader o mina tankar finns ständigt hos honom! Jag har fastnat i ett ekorre hjul o behöver komma vidare! Så när går hjärte sorgen över o hur blir man lyckligt singel? Just nu är livet lite väl tufft för mig! Men tacksam för råd! Kram känner mig värdelös som singel precis som att jag inte vågar va ensam innan dess var jag tillsammans med barnens pappa i 16 år o nu när han gått vidare känns det ännu mer

  • Svar på tråden Hur går man vidare med brustet hjärta till att bli nöjd med att vara singel
  • Mentat

    Det finns nog inget exakt recept på HUR, däremot måste du inse att det tar tid.
    Jag skulle absolut rekommendera dig att bygga upp ett liv på egen hand och INTE kasta dig in i något nytt förhållande, apropå det du skriver på slutet om att inte våga vara ensam.

    Våga det! Då kanske du slipper upptäcka att nästa kille dras med en massa missbruksproblem eller annat bagage. Se till att du står stadigt på egna ben innan du funderar på att ens vilja träffa någon annan är mitt råd.

    Ja, det är jobbigt just nu, jag vet mycket väl hur det var, men det blir bättre med tiden!

Svar på tråden Hur går man vidare med brustet hjärta till att bli nöjd med att vara singel