• Anonym (Singel)

    Killar, hur får man er intresserade?

    Tjenare killar! Min fråga till er, hur fångar man erat intresse? Vad faller ni för?
    Förutom att man måste vara smal och se ut som en modell, då är de kört direkt;)

  • Svar på tråden Killar, hur får man er intresserade?
  • Älskade mor
    Anonym (Singel) skrev 2014-08-02 09:24:26 följande:

    Tack för svaret!! Vet du vad för kurser man kan ta när man inte har några betyg?


    Folkuniversitetet och Medborgarskolan har kurser i allt möjligt som är öppna för alla. Även komvux och folkhögskolor kan ha kurser du kan gå om du inte har gymnasieexamen. Jag gick på magdanskurs tex, killar älskar magdans, och det är ett plus om man är kurvig (i alla fall enligt magdansinstruktörskan). Språkkurser och konstkurser är bra och man träffar också nya människor (bra när man vill träffa MÄN).
  • Litebra

    Haha tänkte bara säga ett tips för killar på 12-15 år så om ni vill ha en tjej så ska ni veta att tjejer är uppmärksamma på allt så för att visa att du gillar en tjej så gör småsaker för henne som att försvara henne låna ut pennor prata med henne för ni behöver inte vara nervösa för tjejer för om ni gör nå pinsamt så stannar det hos tjejen och hennes kompisar det är liksom iaf min största trygghet vännerna men jag själv skulle säga att jag ger uppmärksamhet till dom killar som är schysta sköna och helt odryga och som dessutom är snälla och kanske ger en komplimang till dom som inte är lika "populära" och tjejer spela inte dumma eller vad säger ni killar vill ni hellre ha en smart eller en korkad tjej? Var bara er själva och dryga inte håll dig till dina kompisar dom vet ALLTID det bästa för dig så lyssna till dom för det är dom som tröstar och kramar dig då du mår dåligt och lämna ingen utanför och om du vill ha många kompisar så håll dig bara sams med alla och var nånstans i mitten inte jättehäftig med nån för då får du fler själv har jag 2 bästisar kanske 3 sen har jag kanske sju väldigt nära vänner och tre bra kompisar sen har man ju klasskompisar

    Råd till tjejer spela inte var dig själv råd till killar var odryga och snälla mot alla för ni vet att den här mellanpopulära tjejen som alla gillar kanske mår jätte dåligt även hon som drygar och jag lovar er killar att ni kan göra hennes ÅR genom att bara en dag berätta för henne att hon är snygg och ni förlorar själva inget på det kul om ni läste????

  • Anonym (Suck)
    Litebra skrev 2015-01-07 19:39:04 följande:

    Haha tänkte bara säga ett tips för killar på 12-15 år så om ni vill ha en tjej så ska ni veta att tjejer är uppmärksamma på allt så för att visa att du gillar en tjej så gör småsaker för henne som att försvara henne låna ut pennor prata med henne för ni behöver inte vara nervösa för tjejer för om ni gör nå pinsamt så stannar det hos tjejen och hennes kompisar det är liksom iaf min största trygghet vännerna men jag själv skulle säga att jag ger uppmärksamhet till dom killar som är schysta sköna och helt odryga och som dessutom är snälla och kanske ger en komplimang till dom som inte är lika "populära" och tjejer spela inte dumma eller vad säger ni killar vill ni hellre ha en smart eller en korkad tjej? Var bara er själva och dryga inte håll dig till dina kompisar dom vet ALLTID det bästa för dig så lyssna till dom för det är dom som tröstar och kramar dig då du mår dåligt och lämna ingen utanför och om du vill ha många kompisar så håll dig bara sams med alla och var nånstans i mitten inte jättehäftig med nån för då får du fler själv har jag 2 bästisar kanske 3 sen har jag kanske sju väldigt nära vänner och tre bra kompisar sen har man ju klasskompisar

    Råd till tjejer spela inte var dig själv råd till killar var odryga och snälla mot alla för ni vet att den här mellanpopulära tjejen som alla gillar kanske mår jätte dåligt även hon som drygar och jag lovar er killar att ni kan göra hennes ÅR genom att bara en dag berätta för henne att hon är snygg och ni förlorar själva inget på det kul om ni läste????


    Lär dig använda punkt eller kommatecken.
  • Anonym (tycker)

    Var dig själv och visa lite intresse. Var öppen. Ett leende, säg några ord.


    Men för många räcker det med att du existerar och är tjej.

  • Anonym (Killen)
    Älskade mor skrev 2014-08-02 07:10:03 följande:

    Men vilket tjafs! Nu är jag kvinna, men ni killar kan ju säga om jag har rätt eller fel.

    1. Älska dig själv. Lättare sagt än gjort, men tänk efter vad du verkligen gillar att göra och bli riktigt bra på det.

    2. Ta hand om dig själv. Fokusera inte på din vikt, men ta hand om din kropp. Hitta en träningsform du gillar eller ta långa promenader VARJE DAG. Ät ingen skit (ingen snabbmat, minimalt med socker, alkohol, charkuterier, tobak). Ät massor med frukt och grönsaker!

    3. Var kvinnlig, klä dig i kjol eller klänning, ha långt hår.

    4. Var naturlig, sminka dig "så att det inte syns" (mineralpuder är bra, mascara, rouge, läppglans) undvik tatueringar, piercing, och glöm plastikoperationer, botox, Restylane...

    5. Var smart, läs, studera och diskutera

    6. Vänta på "den rätte". Jag vet att det är svårt när man är 18 år och det känns som om man är den ensammaste i världen, men jag önskar att någon hade sagt detta till mig när jag var i din ålder. Slösa inte tid på män du inte verkligen är intresserad av, har du tid över så investera den i dig själv, läs en bok, ta en promenad eller gå en kurs.

    Lycka till!


    Bra råd. Som man kan jag skriva under på detta.
  • Anonym (georgeino)
    Älskade mor skrev 2014-08-02 07:10:03 följande:

    Men vilket tjafs! Nu är jag kvinna, men ni killar kan ju säga om jag har rätt eller fel.

    1. Älska dig själv. Lättare sagt än gjort, men tänk efter vad du verkligen gillar att göra och bli riktigt bra på det.

    2. Ta hand om dig själv. Fokusera inte på din vikt, men ta hand om din kropp. Hitta en träningsform du gillar eller ta långa promenader VARJE DAG. Ät ingen skit (ingen snabbmat, minimalt med socker, alkohol, charkuterier, tobak). Ät massor med frukt och grönsaker!

    3. Var kvinnlig, klä dig i kjol eller klänning, ha långt hår.

    4. Var naturlig, sminka dig "så att det inte syns" (mineralpuder är bra, mascara, rouge, läppglans) undvik tatueringar, piercing, och glöm plastikoperationer, botox, Restylane...

    5. Var smart, läs, studera och diskutera

    6. Vänta på "den rätte". Jag vet att det är svårt när man är 18 år och det känns som om man är den ensammaste i världen, men jag önskar att någon hade sagt detta till mig när jag var i din ålder. Slösa inte tid på män du inte verkligen är intresserad av, har du tid över så investera den i dig själv, läs en bok, ta en promenad eller gå en kurs.

    Lycka till!


    Jag är man. Du har rätt på alla punkter.
  • Anonym (I)

    Fråga om dom vill knulla. Det lönar sig att vara direkt med män.

  • huynillson

    100%

    Säkert sätt.

    Gå fram och fråga om du får se kuken, och hur långt den kan spruta.

    Märks på en gång om han är intresserad eller ej.

    Är han intresserad tar han fram kyken och börjar runka.

    Annars avböjer han.

    Mvh/ Herr Nilsson

  • Anonym (tycker)
    mikipiki skrev 2014-08-02 14:45:54 följande:

    Jag hade massor av problem med detta förr och det tog lång tid innan jag fattade att den vinnande konceptet är att vara sig själv. Jag brukade låtsas vara dummare än jag är, ändra mitt utseende för att passa deras mall, spela teater och ägna mig åt intressen som inte intresserade mig alls för jag trodde tjejer skulle vara så. Och detta fick mig att attrahera helt fel typ av killar hela tiden. Vi passade ju inte ihop för att jag inte var sådär egentligen.

    Så mitt bästa tips är att vara dig själv och inte skämmas över det. Jag är lite socialt awkward, rätt smart, söt och tjejig, men jag gillar att spela tv-spel och hivar hellre en öl än sitter och sippar på ett glas vin. Och detta försökte jag alltså att förtränga innan och nästan tvingade mig själv att gilla mode, nagellack och att dricka vin med tjejkompisarna på uteserveringar för det var min föreställning om hur en tjej skulle vara. Killar gillar mig mer nu iallafall och jag gillar mig själv mer, så i grund och botten är det nog nyckeln.

    Sen så ska du undvika att spela spel också. Är du intresserad av någon? Visa det. Låtsas inte vara ointresserad och lek en massa. Visst finns det killar som gillar sånt, men dom killarna är inte värda din tid :)


    Grattis, du har fattat galoppen.
    Ni tjejer behöver bara vara er själva och visa lite intresse. Svårare än så är det inte, för killar är enkla.
Svar på tråden Killar, hur får man er intresserade?