• Hobbyarkitekt

Du vuxna KVINNA - hur många köttbullar äter du?

Hej!

Ja, jag undrar alltså hur många köttbullar du, vuxna kvinna, äter de gånger det serveras köttbullar med sås, sylt och potatis/mos/pasta/whatever?

Alltså inte hur många du _orkar_ trycka, utan hur många du blir _mätt_ på.

Normalstora köttbullar avses.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du vuxna KVINNA - hur många köttbullar äter du?
  • Hobbyarkitekt
    Baktakt skrev 2014-08-05 23:54:21 följande:

Hur stora är de?

Normalstora; tänk storleksmässigt typ Scan, IKEA, osv.
  • Anonym (Sannamamma)

Fyra st är min maxgräns, aldrig mer än fyra.

• lövet2

Runt 3 brukar jag äta, men då äter jag rätt mycket potatis.

• Henles slyna

Röstade 10 men då tänkte jag på hemgjorda köttbullar som oftast är lite större än helfabrikatbullarna och innehåller mer kött. Av ikeas äter jag snarare 20, eller hur många det nu är i den största portionen.

• Nenne666

Harre jösses. Min kille och hans mammas köttbullar är fasen nåt av det godaste jag vet. Det är som att komma till himlen. Jag snor åt mig hur många som helst innan maten är klar, sen middagen, sen äter jag från kylskåpet i flera dagar. Hur många köttbullar är jag uppe i? Betydligt mer än 12 iaf. I USA orkade jag äta 2-3 st. Men då va dom större fast sjuuukt goda. Hur många är normalt då?

• HäckHäxan

Hmm beror lite på, hemmagjorda smakar ju bättre än mamma scan.

Men om jag skall få i mig mos och grönsaker osv så lär jag inte få i mig mer än max 4, men eftersom jag gärna prioriterar hemmagjorda köttbullar, så kan jag säkert äta 8 st och grönsaker och sen smaka lite på moset om plats finnes.

Men säg 5 st som ett medeltal till en portion. Fast äter jag bara köttbullar och inget annat så kan jag säkert äta 10-12 st av mina egna, men sen är jag proppmätt på enbart köttbullar

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Du vuxna KVINNA - hur många köttbullar äter du?