Inlägg från: gabriellap |Visa alla inlägg
  • gabriellap

BIM September 2014

Hoppar in här med bim 23-25 sep.Är 25 år, Har en dotter på 1 år och 2 mån, bor med min sambo och vi hoppas på ett syskon inom snart framtid :) just nu bränner det i brösten och värk i livmoder men så har jag haft förut mellan ägl och mens ..

• gabriellap

Jag har struma , fick reda på det när jag var 11 år .. Bra att du tar tag i det men jag hoppas verkligen att du inte har det

• gabriellap

Hallå.. ser att det blivit några plus i tråden, så kul:)

Nu är det ca 2 dagar kvar till bim och vaknade upp imorse över att jag drömt att jag fått en dotter, tror inte det tagit sig denna månad faktiskt. Jag tror att jag vill så mycket så jag känner efter för varenda grej som händer i kroppen, ren inbillning ..:) någon mer som har bim inom några dagar? Har ni några gravsymtom ?

• gabriellap

Ja det går för långsamt :) är det erat första barn ni planerar eller har ni barn sedan innan ?

hannap90 skrev 2014-09-22 14:41:23 följande:

Jag har bim den 30/9, så några dagar till :) om dagarna kunde gå lite snabbare.. Haha!

• gabriellap

Okej:) vi har en dotter här hemma på 1 år och 2 månader men hon var inte planterad då jag och sambon bara hade varit tillsammans i två månader, så att försöka få barn är ovant för oss :)

hannap90 skrev 2014-09-22 14:53:14 följande:

Nej det är vårt första barn vi planerar :) för er då?

• gabriellap

Ja absolut:) jag plussade inte förens bim+8 tog tester varenda dag men det var inte förens då det första plusset kom:) s

hannap90 skrev 2014-09-22 16:23:12 följande:

Okej :) men då blir hon säkert glad sen när hon får ett litet syskon. När plussade du, när du var gravid med din dotter?:)

• gabriellap

Med henne hade jag inte ett enda symptom förarens V7 då jag började må jätte illa:) nu känner jag mig väldigt trött , molande värk men jag tror det är mensen som är på gång :) känner du något eller det kanske är för tidigt?:)

hannap90 skrev 2014-09-22 18:50:23 följande:

Okej :) då behöver man ju inte bli besviken nu om det dröjer med plusset. Men man är ju så ivrig att veta :) hade/har du några symtom?

• gabriellap

Ja verkligen :) det var väldigt svagt då det var inte förens en vecka efter det alltså typ bim+14 jag fick ett starkt plus :)

Emmissara skrev 2014-09-22 19:05:43 följande:

Då kanske de finns hopp för mig också, är på bim+10, testade negativt igår.

Syndes det starkt direkt då, eller var de svagt i början?

• gabriellap

Hur går det för oss som har bim idag ? :) själv har jag inte fått min mens men tror den är alldeles runt hörnet . Men jag känner mig faktiskt lugn i det ,denna månad är egentligen inte bra att bli gravid och må illa för mig då våran dotter börjar på dagis om några veckor och jag börjar en ny tjänst om någon månad, så detta är nog första månaden jag faktiskt inte kommer bli så ledsen om det inte blir något :) tar det som det kommer

• gabriellap

Fortfarande ingen mens här , min tjejmage känns uppsvullen och idag har jag varit så trött men tröttheten kan lika gärna bero på det deppiga väder Stockholm bjuder på :)

Svar på tråden BIM September 2014