BIM September 2014
Jag vågar mig på ett grattis iaf :)
Båda lot 140803
Översta - vatten
Nedersta riktig graviditet
Så alla test visar inte falska resultat!
Jag vågar mig på ett grattis iaf :)
Båda lot 140803
Översta - vatten
Nedersta riktig graviditet
Så alla test visar inte falska resultat!
Håller helt med dig :) känns lite som att vissa inte kan glädjas åt andra i denna tråd vilket känns riktigt dumt .det finns miljontals produkter i detta land och det kommer alltid finnas fel på vissa av sakerna , vet inte hur många gånger jag fått skugga på cb eller där resterna fastnat men inte slutar jag köpa dom för det. Tycker att vissa borde ha trevligare ton här annars har man knget här att göra. Jag misstror inte dig med en graviditet iaf , det är solklart att du är gravid så lycka till :)
Varna absolut. Men kanske inte helt förstöra glädjen med ett plus för någon som fått det med testlagrets test. Jag förstår er alla men tänk er själva känslan när ni äntligen plussar & det första man ska göra är misstro det för att massa personer skriver om samma sak.
Klart man tänker till lite om varför folk fått positiva test mitt i cyklerna, men jag kommet inte bojkotta ett företag pg av ett par tester som visat fel. Tycker att det är jätte bra att dom skickat det för expertis! Men förstår även dom. Menar bara att det inte bara behöver handla om det när någon visar ett plus! Förmodligen handlar det om så litet antal tester att det går under vanliga felmariginal men nu har det spridit sig skräck om att varje plus på nån av testlagrets test förmodligen är fake. Vilket inte är fallet.
Nu får du ge dig!
Varför ens ta den risken att köpa tester därifrån om det nu finns många tester som visar fel? Jag hade undvikit testlagret bara för att slippa få ett falskt positivt rakt upp i ansiktet under en redan så pass känslig period i livet...
För att du har ingen trevlig upplysning att komma med , ser du inte själv hur du framstår dig själv när du skriver vissa saker? Ja okej hur kommer det sig att cv tex vis har gett mig spökstreck i 30%av fallen men inte har jag deppat över det eller slutat köpa dom , ge dig nu och lägg mer krut på dig själv
Jag säger bara vad JAG tycker och hur JAG hade tänkt. Försök själv att sätta dig in i en situation där du får ett solklart plus på en sticka, men var det senare visar sig att det inte finns en skymt av en bebis i magen, hade du tagit det med ro och tänkt att alla (Testlagret) gör väl fel någon gång så då är det acceptabelt?
Jag är jätteglad för alla som får plus här i tråden, men jag vill upplysa alla om att det framkommit att det är ett fel på många av stickorna från den batchen så man dubbelkollar. Vad är det för fel med det?
Tycker du ska lämna tråden eller bete dig .. Man ja ju undra vad du väljer
Tycker vissa borde läsa andras recensioner av den senaste batchen innan vissa uttalar sig. Återkom gärna när du själv får ett falskt positivt och berätta hur kul det kändes.
Ofta när man tar ett grav test så tar man ju ett nytt några dagar efter för att sedan kanske ta cb digital.. Så man tar ju ofta inte ett enda test .. Och du upplyser inte en gång du kör på hela vägen ut! Alla har nog fattat vid detta laget eftersom du inte bara nämt detta en enda gång ! Släpp detta eller starta en egen tråd som du kan sitta och reflektera i . Hela denna tråd ska väl inte handla om vad du tycker eller!
Nej min upplysning kanske inte är trevlig, men det är sanningen. Ska vi stå och blunda för sanningen istället för att vara ärliga mot varandra?! Då är det väl bra mycket bättre att testa med ett annat märke en gång till och förhoppningsvis få plus än bara lita på att första testet stämmer, när det första testet gett flera felaktiga plus.
Vad bra för dig att du inte deppat ner dig över ett falskt plus. Men alla är inte som dig, tyvärr!
Det var av ren medmänsklighet som jag upplyste om att batch 140803 gett många falska plus. Sen får man göra vad man vill med den informationen. Det är du och en annan som förstorat upp det hela genom att påstå att vi som bara vill väl är såna som inte kan vara glada för andras skull.
Ett försök till att rädda det du skrev , funkar inte riktigt . Så ännu en gång släpp detta och ta dagisnivån någon annan stans och grattis till graviditeten förresten
Har ja aldrig sagt men du får väl ta de som du vill.. Kan ju förklara mig att ja menade att NILE90 har gått över till okt å ja e gravid de va de ja menade att du kanske har mer rätt att vara i tråden än oss med tanke på att du har BIM i sept...
Sitter ni ihop eller ? Släpp det !!
Herregud! Det är ju inte vi som gör en höna av en fjäder.
Sluta skriv till mig
Vad har du att anmäla om?
Jag har inte tyckt synd om mig själv och gör det inte heller . Men jag gjorde ett stavfel som rörde upp jobbiga minne. För henne och det ber jag henne om ursäkt, saker du säger är inte så trevliga just nu , och jag ville be om ursäkt till henne att jag skrev en bokstav fel vilket inte var min mening ,
Ursäkta om jag bara är ärlig rakt från hjärtat nu. Men försök inte få det att det är synd om dig för att du försökt i 9 månader och fått ett antal missfall. Att göra sig själv till ett offer gör inte (för min del) att vi bara kan glömma allt och låtsas som ingenting.
Färdigdiskuterat från min sida. Men det är för sjutton inte synd om dig så som du betett dig.
Absolut ! Då blir det en juni bebis för dig 2015?:) själv har mensen inte kommit än men tror min kropp spelar mig ett spratt då den gjort det många ggr tyvärr
Absolut inte stanna kvar.. Men diskussionen är över! Minnena är rätt färska. Så pass färska som 15/6-2014.. Fine.. Ursäkta för dra åt helvete.. Blev rätt så upprörd å förbannad.. Tackar ist för grattiset.. Ber samtidigt om ursäkt för att du missuppfattade vad ja skrev till NILE90.. Menade vad ja skrev att ja menade att vi är inte BIM sep å därför du hade mer rätt att vara här.. De e sanningen.. Skulle aldrig få för mig att hoppas att någon ska misslyckad med bebisverkstaden då ja vet hur tomt och jobbigt de är.
Nu tycker ja att vi lämnar allt gammal bakom oss å går vidare å peppar varandra ist.. Ogravida och gravida.. Så därför ja håller tummarna för dig å för alla andra som försöker å hoppas vi ses i BF juni.
Jag fick första plusset med dottern på bim+8 så än är det ju inte försent :)
BIM+4. Ingen mens.. inget plus. Brösten har blivit typ en storlek större, mellanrummet mellan brösten är nästan borta (så som jag alltid velat ha förr haha), ont i ländryggen på vänster sida, trött som bara den, humöret är läskigt upp och ner, hungern är väl sisådär, kan gå flera timmar utan att jag är hungrig sen pang bom så bara måste jag äta något för annars känns de som om jag ska dö Tempen ligger fortfarande runt 37,4 och jag har alltid annars haft 36,2 typ.. Vi gick inte in för denna månad med alla nerver så tror inte det kan vara de heller som gör att de spökar.. Mina naglar (appropå ingenting) men dom brukar vara jätte tunna och brytas lätt men nu är dom starka och har växt bra fort! ingen aning om det har med de att göra heller... håret känns fantastiskt och då behövdes de egentligen klippas (tyckte jag) för 3 veckor sen..
ja.. antingen kan mensen gärna få komma nu på en gång eller så kan det gärna få bli ett plus typ helst igår!
Nu är jag på bim+3 och ingen mens ännu ,ska ta ett test på onsdag morgon om inte mensen kommit innan dess:) hur går det för alla andra på bim nu i dagarna :)?
Jaha vem har tagit bort mig från bim listan ? Skrev häromdagen att jag skulle ta ett test på onsdag och dit har vi inte kommit än?
Åh jag testade nyss , kunde ej hålla mig och ett starkt plus kom nu upp:) så ingen behöver lägga till mig i listan igen som någon tog bort och sen känns det skönt att få byta till en förhoppningsvis trevligare tråd än denna där man inte ignorerar vissa (dagis nivå) .. Lycka till ni alla andra som är trevliga och vänliga och hoppas ni får plus snart :)