• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2016-03-14 17:25:00 följande:

Lizzie hur går de för dej?

Är nere i en svacka just nu, så vi har bestämt oss för att inte göra något försök denna månad. Men nästa månad provar vi med insemination igen. Tack för omtanken! Hur går det för dig? Hur mår du? <3
  • dollface85

hej jag skriver mitt första inlägg i tråden o jag har läst ikapp det mesta ni skrivit men jag vill bara skicka styrkekramar till er som fortfarande kämpar på vägeb not ert pluss, jag tänker ofta på hur det går för er!

speciellt secretlyme som jag tycker behandlas fruktansvärt av vården, hur kan man innan en utredning är klar självklart säga att du inte kommer få hjälp?! det gör mig så fruktansvärt arg. om det nu är vikten som är problemet tipsar jag dig om att vända dig till en dietist (låter drastiskt) en bekant till mig har förlorat 12 kilo på 3 månader enbart genom att förändra sin kost ingen mer motion mot hur det var innan. just nu förstår jag att du har mycket o tänka på men jag håller tummarna för dig.

om ngn tog illa vid sig av att jag skrivit så ber jag om ursäkt.

iallafall lycka till tjejer o stor kram till er Hjärta

• FruA78
    Lizzie09 skrev 2016-04-17 11:42:05 följande:

Väldigt tyst här inne nu, hur går det för er tjejer?

Hej! Förra veckan var jag till första besöket hos IVFkliniken och ska börja när mensen kommer om det finns plats. Ska ringa på fredag har bim då och mest troligt börja jag med sprutorna på lördag eller söndag. Så nu äntligen börja det hända grejer.

Hur går det själv? Kram
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2016-04-20 06:44:34 följande:
    Hej! Förra veckan var jag till första besöket hos IVFkliniken och ska börja när mensen kommer om det finns plats. Ska ringa på fredag har bim då och mest troligt börja jag med sprutorna på lördag eller söndag. Så nu äntligen börja det hända grejer.

Hur går det själv? Kram
    Åh vad skönt att ni äntligen får komma igång! Håller tummarna så hårt jag bara kan för er nu.
    För mig går det Ok, har tagit bidrottninggele och rosenrot denna månad för att korta ner min cykel som blivit lång och svajig. Och det funkade superbra, ägglossningen kom 6 dagar tidigare! Så nu sitter jag hos gyn och väntar på andra försöket med insemination. Börjar med progesteronkräm imorgon så får vi se om det händer något sen! Kram
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-04-20 10:44:09 följande:
    Åh vad skönt att ni äntligen får komma igång! Håller tummarna så hårt jag bara kan för er nu.
    För mig går det Ok, har tagit bidrottninggele och rosenrot denna månad för att korta ner min cykel som blivit lång och svajig. Och det funkade superbra, ägglossningen kom 6 dagar tidigare! Så nu sitter jag hos gyn och väntar på andra försöket med insemination. Börjar med progesteronkräm imorgon så får vi se om det händer något sen! Kram
    Lycka till ni båda :) håller tummarna!!!!
  • Emmissara
    FruA78 skrev 2016-04-20 06:44:34 följande:

Hur går det själv? Kram
    Lizzie09 skrev 2016-04-20 11:44:09 följande:
    Håller tummarna för er båda <3 

• FruA78
    Lizzie09 skrev 2016-04-20 11:44:09 följande:
    Tack detsamma! Håller tummarna så hårt jag kan för oss båda nu. När har du testdag?

Fick min mens en dag för sent denna cykel så igår började jag med första sprutan. Nu är vi äntligen igång med ivf. Kram
  • FruA78
    eagle87 skrev 2016-04-20 13:05:10 följande:
    Lycka till ni båda :) håller tummarna!!!!
    Tack så mycket! :)