• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2016-02-03 16:48:31 följande:

Fun vad arg jag är.

Läkaren ringde äntligen. Hon menade på att "alla prover var bra". Jag ville veta vad som kommer hända nu. "Nu får försöka själva ett år till". Anledningen var min vikt. Sedan frågade jag över provresultaten. "Allt normalt". Sa att jag vill ha allt hemskickat på papper. DÅ FÖRST nämner hon att jag har för högt testosteron!!!

Aja. Ett år till får vi försöka själva. Jävla patrask.

Nää, fy så dåligt! Usch vad jag lider med dig. Ni har ingen privat gynklinik i närheten som ni kan vända er till istället? Kram!
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2016-02-03 16:09:48 följande:
    Åh vad bra att ni ska få hjälp. Håller tummarna för dig nu.
    Tack! Ja det ska bli så skönt, det är snart ett år sedan jag blev gravid.. Den privata gynmottagningen här i länet är helt fantastisk! De lyssnar, bryr sig och är riktigt snabba med tider och att hjälpa till.
  • SecretlyMe

Vi har inte råd med privatklinik, tyvärr. Så jag får helt enkelt banta och vi får fortsätta försöka på egen hand..

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2016-02-04 07:34:47 följande:

Vi har inte råd med privatklinik, tyvärr. Så jag får helt enkelt banta och vi får fortsätta försöka på egen hand..

Ah okej.. I vårt landsting kostar det precis lika mycket hos privat som på sjukhuset, synd att det inte är så överallt :/ Är det mycket du behöver gå ner?
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2016-02-04 09:58:10 följande:

Ah okej.. I vårt landsting kostar det precis lika mycket hos privat som på sjukhuset, synd att det inte är så överallt :/ Är det mycket du behöver gå ner?

Vi får se, kanske kollar upp det. Vad jag hört är det ju dyrt med privat. Hittills har vi bara betalat 400:- allt som allt efter alla prover och möte o telefonmöte.

För att ha bmi 30 behöver jag gå ner 6kg. Är ju ingenting, egentligen. Men lättare sagt än gjort är jag rädd för. Men ska verkligen ta tag i det nu, har blivit som halvhjärtat senaste halvåret. Men gått ner 7kg iallafall från det att vi började utredningen.
  • eagle87
    FruA78 skrev 2016-02-03 15:22:41 följande:
    Vad dåligt bemötande du fick :( Hur har det gått, tror du att du fått någon ägglossning denna månad?
    Fick äntligen ägglossning på dag 23. Hur mår du hur går allt??

O hur går de för alla andra här
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2016-02-16 21:36:21 följande:

Jag är gravid igen!!!!!!!!

Stort grattis! <3