• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Fian88 skrev 2014-09-13 10:09:03 följande:

Ingen som vill lägga till mig? Skrev ett inlägg lite längre bak..

ditt inlägg har nog bara missats. Skriv ett nytt med dina uppgifter så lägger jag in dig (om ingen annan hinner före.)

• Pyret 85
    Charlie40 skrev 2014-09-13 11:29:31 följande:

Positivt va? Blir lördagsmys idag tror jag :)

Absolut positivt! Lycka till!
  • Det vackraste

Grattis! ;)

Vilket test har du? :)

mystrollet skrev 2014-09-13 10:34:55 följande:

Hoppas bilden kommer med. Äl+8, tidigt men ser ändå ett svagt svagt sträck. (Mycket tydligare utaför bild) såg sträcket innan 5min!

• Charlie40

Vill bara visa att man inte kan lita på testlagrets tester. Detta fick jag imorse på samma urin. Äl-test och gravtest. Tänkte bara prova om äl gav utslag på gravtest eftersom graviditet ger utslag på äl-test. Döm om min förvåning när gravtestet visade starkt positivt blev så fundersam så jag gjorde ett till som blev blankt. Så tydligen kan man inte lita på Testlagrets utan när man testar så testa med några stycken. Gravtestet måste gett utslag på äl och varit fel på det.

• SRMmamma87
    Charlie40 skrev 2014-09-13 11:39:01 följande:

Vill bara visa att man inte kan lita på testlagrets tester. Detta fick jag imorse på samma urin. Äl-test och gravtest. Tänkte bara prova om äl gav utslag på gravtest eftersom graviditet ger utslag på äl-test. Döm om min förvåning när gravtestet visade starkt positivt blev så fundersam så jag gjorde ett till som blev blankt. Så tydligen kan man inte lita på Testlagrets utan när man testar så testa med några stycken. Gravtestet måste gett utslag på äl och varit fel på det.

Har också använt mig av teslagrets teater och inte fått bra utslag på äl. Verkar inte speciellt bra tyvärr ????
  • Charlie40
    SRMmamma87 skrev 2014-09-13 11:45:04 följande:
    Har också använt mig av teslagrets teater och inte fått bra utslag på äl. Verkar inte speciellt bra tyvärr ????
    Äl-testet funkar bra men gravtestet sämre.
  • Det vackraste
    Charlie40 skrev 2014-09-13 11:39:01 följande:

Men det är ju skandal. :O Kontakta dem och visa detta!

Nu litar inte jag längre på några urintester... :/
  • mystrollet

Testerna är från billiga tester :)

Trodde aldrig de skulle visas så tidigt..

Symptom: ömma bröstvårtor, molvärk, trött, humöret ;)

• SecretlyMe

Okej. Hoppas urinen bara var lite utspädd nu. Om jag nu skulle haft äl tidigare har vi nog med stor sannolikhet missat den :/ däremot har jag fortfarande älsmärtor så tror inte äl skett än, förhoppningsvis :)

Pyret 85 skrev 2014-09-13 11:27:41 följande:

Så gjorde mina ÄL-test i juli. Först ganska starkt(inte pos), sen blev de svagare och svagare för att sen bli starkare igen och tillslut positivt.

• Det vackraste

De testar jag också med :) Du kände väl när det fäste redan äl+4? Säker på äl-dagen? ;)

Har du testat varje dag? :) Grattis och häftigt att få pos redan äl+8!

mystrollet skrev 2014-09-13 12:04:05 följande:

Testerna är från billiga tester :)

Trodde aldrig de skulle visas så tidigt..

Symptom: ömma bröstvårtor, molvärk, trött, humöret ;)

Svar på tråden BIM September 2014