• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87

Åh blir knäpp sov nyss ca 2 timmar o provade tempa när ja vaknade... Då har tempen höjts igen till 36.82 den va på 36,02 imorse., ingen mens o jättemjuk tapp. Åh hoppas den fortsätter va hög nu o de va en implantation dipp.

• Elsa83

Vet inte

Men oroade mig inte för det

Läste en stor undersökning som visar att om mannen kommer varje dag så blir spermierna piggare (dock färre men friskare) och min man är som en tonåring så han bör väl inte ha så många men tillräckligt.

Vickylee skrev 2014-09-12 18:23:53 följande:

Åh tror du det? Vad roligt att höra, då vågar man kanske hoppas lite :)

• Pyret 85

vågar jag ta en ibumetin? Jag vet ju inte om jag är gravid (antagligen inte).

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-12 20:08:18 följande:

vågar jag ta en ibumetin? Jag vet ju inte om jag är gravid (antagligen inte).

Man ska inte ta det om man försöker heller. Jag hade hoppat det om jag vore du :/
  • Alvolina
    Det vackraste skrev 2014-09-12 18:09:43 följande:

Alvolina: Vilken dag efter äl är du? :)

På ÄL+9
  • Alvolina
    Gummsan skrev 2014-09-12 18:00:39 följande:
    Nej dom är så täta på nya TL!!! smile1.gif
    Älskar att du är positiv och ger mig hopp<3
  • Carolaj83

Inget för mig denna månad, men bm ville att vi skulle ha en mens mellan så de var kanske bra iallafall

• Milie

Ny BIM blir 6:e oktober. Efter att ha deppat i över 10 timmar så är jag snart redo för nya tag. Den här cykeln tar jag som den kommer. Jag har fyra ägglossningstest så eventuellt använder jag upp dem. Jag skulle nog kunna pricka ägglossningen med bara 1-2 test också, så egentligen behövs dem inte. Annars blir det mindre socker och en annan hostmedicin. Theracough smakar röv, så den kommer jag inte köra med igen.

• Gummsan
    Det vackraste skrev 2014-09-12 16:56:33 följande:

Ja tsh är sköldkörtelprovet och det bör vara under 2.

Så er första graviditet tog 3,5 år att uppnå och då utan hjälp? Men sen blev ni gravida fyra ggr till och då tog det bara 2, 4, 3 resp 4 mån?

Sorry fel. Första gemensamma 3.5år sen är det tre till efter som gick hyfsat snabbt att bli med
  • FiiaN

Alltså va deprimerande :( Fick negativt idag igen... BIM+7. Men sparade urin och tänkte dra och köpa nytt test på apoteket istället. Dom test jag har funkar kanske, men känner ändå att 3st grav-test och 21st äl-test för 199 kr känns lite billigt, vill tro att det är fel på testen (vilket det troligtvis inte är). Hur skulle ni ha gjort? Är så himla besviken. Juste en fråga till, någon som vet hur flytningarna blir när man är gravid?

Svar på tråden BIM September 2014