• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Grattis till er som plussat idag! Härligt!

Har fortfarande ont i vänster ljumske.. Undrar vad som är fel...

• Bebben84

Min dotter på 8 år börjar fatta vad som händer. Självklart har vi inte sagt något. Men igår såg hon min kvällssvullna mage och stirrade med STORA ögon. Idag var hon med mig och köpte nya kläder. Hon vaktade mig som en hök och iaktog varje steg. Hon brukar annars alltid gå till sin avdelning och titta. Men inte idag. Sen kom det fråga efter fråga om varför jag köper så stora kläder som inte sitter tajt om magen. Nu över middagen säger hon spontant "mamma, bara så du vet så kommer jag bli ÖVERLYCKLIG när jag får ett syskon". Sen frågade hon massor om bebissaker osv. Blir tufft att dölja det här i 2 månader till :/

• Elsa83

Vi fick samma resultat, men det står att ett streck är positiv oavsett hur svagt :) så det litar vi på

NILE90 skrev 2014-09-11 19:53:57 följande:

Vi gjorde precis ett spermatest men mannen kan liksom inte förstå att det faktiskt är positivt. Så ni som också gjort spermatest, vad är ert utlåtande? :)

• Vickylee
    Det vackraste skrev 2014-09-12 18:07:30 följande:

Vickylee: det är nog implantationen du kände. Dag 6-7 efter äl brukar det fästa. Känt så två gg dag 6 och var gravid båda gångerna. :)

Åh tror du det? Vad roligt att höra, då vågar man kanske hoppas lite :)
  • Det vackraste

Vad betyder det om det blir starkt streck då?

Elsa83 skrev 2014-09-12 18:21:37 följande:

Vi fick samma resultat, men det står att ett streck är positiv oavsett hur svagt :) så det litar vi på

• Elsa83

Hej har följt dessa härliga trådar och människor i två månader. Så spännande att få veta hur det går för alla! Jag har haft min ägglossning och har troligtvis BIM om en vecka 19/9, detta är vårt andra försök och jag är 30års. Skulle någon vilja lägga till mig på listan?

Haft sådan rysligt hormonsvägning det senaste dygnet, ruskigt irriterad på det mesta. Känner inte riktigt igen det. Kan det ha något med en eventuell graviditet att göra tror ni?

• SecretlyMe

Barn är klokare än vad man tror :)

Bebben84 skrev 2014-09-12 18:21:18 följande:

Min dotter på 8 år börjar fatta vad som händer. Självklart har vi inte sagt något. Men igår såg hon min kvällssvullna mage och stirrade med STORA ögon. Idag var hon med mig och köpte nya kläder. Hon vaktade mig som en hök och iaktog varje steg. Hon brukar annars alltid gå till sin avdelning och titta. Men inte idag. Sen kom det fråga efter fråga om varför jag köper så stora kläder som inte sitter tajt om magen. Nu över middagen säger hon spontant "mamma, bara så du vet så kommer jag bli ÖVERLYCKLIG när jag får ett syskon". Sen frågade hon massor om bebissaker osv. Blir tufft att dölja det här i 2 månader till :/

• SecretlyMe

Hej! :) välkommen hit.

Är humörsvängningar något du inte brukar ha? Vilket fall som helst hoppas jag det beror på en graviditet! :) symtom får man ju pga hormonet hcg, men ibland beror det på pms.

Lycka till! :D

Elsa83 skrev 2014-09-12 18:38:00 följande:

Hej har följt dessa härliga trådar och människor i två månader. Så spännande att få veta hur det går för alla! Jag har haft min ägglossning och har troligtvis BIM om en vecka 19/9, detta är vårt andra försök och jag är 30års. Skulle någon vilja lägga till mig på listan?

Haft sådan rysligt hormonsvägning det senaste dygnet, ruskigt irriterad på det mesta. Känner inte riktigt igen det. Kan det ha något med en eventuell graviditet att göra tror ni?

• Elsa83

Nej aldrig såhär i ett helt dygn! Vi får se, time will tell :)

Men ni som har fått plus, hur kände ni er?

SecretlyMe skrev 2014-09-12 18:43:20 följande:

Hej! :) välkommen hit.

Är humörsvängningar något du inte brukar ha? Vilket fall som helst hoppas jag det beror på en graviditet! :) symtom får man ju pga hormonet hcg, men ibland beror det på pms.

Lycka till! :D

Svar på tråden BIM September 2014