BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Idag fick vi en liten titt på den lilla bebisen, kan nog slappna av lite mer nu när vi sett hjärtat slå :)
Fått rosa flytningar på pappret idag och låg temp. Ingen bebis denna månaden här heller.
Gårdagens och dagens. Fortfarande inte positivt... Dag 28 nu. 
Haft en jämnare kurva denna månad, mellan 36.8-37.0. Flytningarna avtog rätt snabbt men har inga höga förhoppningar. Hade mycket mensvärk imorse och nu börjar jag få ont i huvudet igen. Bara vänta.
Vet ni hur man ska tänka med nästa BIM nu när jag fick MF en vecka efter att mensen skulle ha kommit? Ska jag gå efter min vanliga cykel och utgå från BIM som jag skulle haft i november, eller ska jag gå efter den dagen missfallet skedde? Eller det kanske inte går att tänka så överhuvudtaget? Vet ju att cykeln kan bli rubbad, men tänkte att det kanske går att veta på ett ungefär iallafall eftersom att jag inte hann komma så långt i graviditeten.
Haft en jämnare kurva denna månad, mellan 36.8-37.0. Flytningarna avtog rätt snabbt men har inga höga förhoppningar. Hade mycket mensvärk imorse och nu börjar jag få ont i huvudet igen. Bara vänta.
Vet ni hur man ska tänka med nästa BIM nu när jag fick MF en vecka efter att mensen skulle ha kommit? Ska jag gå efter min vanliga cykel och utgå från BIM som jag skulle haft i november, eller ska jag gå efter den dagen missfallet skedde? Eller det kanske inte går att tänka så överhuvudtaget? Vet ju att cykeln kan bli rubbad, men tänkte att det kanske går att veta på ett ungefär iallafall eftersom att jag inte hann komma så långt i graviditeten.
Så mitt BIM lär ju troligvis flyttas....
Så mitt BIM lär ju troligvis flyttas....