• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • tillklaras

Tack!! Jag med, och jag har en februarikänska precis som du!:)

SecretlyMe skrev 2014-12-02 15:34:47 följande:

<3 hoppas spolningen hjälper! Håller mina tummar hårt.

• sarasessi
    tillklaras skrev 2014-12-02 15:09:09 följande:

Äntligen har jag fått tid för äggledarspolning, 11:e december. ÅH vad jag hoppas att fet hjälper, då vi är på försök 11:a nu. Håller tummarna och hoppas*

Jag gjorde spolning i onsdags. (Ingår i vår utredning) Hoppas också att det gör susen. Vi är på 13:e försöket. Äl idag, ev imorgon så vi kämpar på här hemma och hoppas lite extra på ett plus. Håller tummarna att spolninen leder till en graviditet för er. Kram
  • tillklaras

Tusen tack! Ja, jag har tjatat till mig denna. Med vår dotter gjordes en, efter 1,5 år-och då blev jag gravid direkt ju-så hoppas för oss båda!!

sarasessi skrev 2014-12-02 19:56:10 följande:

Jag gjorde spolning i onsdags. (Ingår i vår utredning) Hoppas också att det gör susen. Vi är på 13:e försöket. Äl idag, ev imorgon så vi kämpar på här hemma och hoppas lite extra på ett plus. Håller tummarna att spolninen leder till en graviditet för er. Kram

• Pyret 85

Mkt funderingar idag, hur ska man kunna sluta oroa sig för ett tredje mf vid nästa graviditet? Kommer verkligen inte berätta för någon mer än sambon nästa gång. Och här i tråden förstås. För det är nog det jobbigaste av allt, att behöva berätta att det blivit mf igen.

Åh jag hoppas så att det blir många plus i tråden nu under december. Hade varit härligt med en fin julklapp till oss alla!

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-03 16:06:19 följande:

Mkt funderingar idag, hur ska man kunna sluta oroa sig för ett tredje mf vid nästa graviditet? Kommer verkligen inte berätta för någon mer än sambon nästa gång. Och här i tråden förstås. För det är nog det jobbigaste av allt, att behöva berätta att det blivit mf igen.

Åh jag hoppas så att det blir många plus i tråden nu under december. Hade varit härligt med en fin julklapp till oss alla!

Tror tyvärr inte att man kommer kunna sluta oroa sig förrän det gått ett par veckor efter ett plus :/ Håller verkligen tummarna för att vi aldrig ska behöva uppleva ett missfall igen<3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-03 16:22:01 följande:
    Tror tyvärr inte att man kommer kunna sluta oroa sig förrän det gått ett par veckor efter ett plus :/ Håller verkligen tummarna för att vi aldrig ska behöva uppleva ett missfall igen<3
    Ja jag kommer inte kunna slappna av förrän efter v. 12 åtminstone... Nä nu vill vi verkligen inte ha fler mf...
  • mrshellstrom

Vi fick ju ett ma och ett mf innan denna graviditeten och jag har varit sjukt orolig hela vägen.

Det som hjälpte mig var mina tidiga ultraljud, de gjorde otroligt mycket. Capio, Laurentii och Emmaultraljud gör.

Sen sa jag till mig själv att efter v12 skullr jag försöka ändra min syn och glädjas istället. Så det försöker jag med nu. :)

men borta är den inte, bara lite mer i bakgrunden.

håller tummarna för en massa plus nu i dec och januari. <3

• Carolaj83

Vill någon lägga till mig på bim 17 dec.

31 år. Fjärde barnet andra försöket efter 3 missfall

Svar på tråden BIM September 2014