• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Gummsan
    Nostalgity skrev 2015-03-02 09:55:29 följande:

php58KqFb16772.jpg

Tokblankt he he

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Helt blank?? Tycker mig se nått
  • Lizzie09
    Gummsan skrev 2015-03-02 20:13:47 följande:
    Helt blank?? Tycker mig se nått phpUpPYQ892053.jpg
    Vill inte verka negativ eller så, men jag skulle inte lita på en redigerad bild på CB tyvärr :/ Har själv varit med om att det dykt upp ett streck efter jag mörkade min bild lite på ett cb-test, men det var spök :/ Men jag hoppas såklart att det är ett riktigt streck för Nostalgity! :)
  • SecretlyMe

Måste tyvärr hålla med Lizzie..

Nostalgity, hoppas du testat för tidigt och får ett plus inom några dagar. Kram

• Gummsan

Tyckte nämligen att jag såg på testet hon satte ut innan det va lite nedmörkat.

• Reggi

Mensen kom punktligt och är inte alls ledsen. Har vart lite delad för jag fyller 30 år snart och ska fest. Nytt bim blir den 3 april och det blir vårt 12e försök.

• SRMmamma87
    Reggi skrev 2015-03-03 07:16:54 följande:

Mensen kom punktligt och är inte alls ledsen. Har vart lite delad för jag fyller 30 år snart och ska fest. Nytt bim blir den 3 april och det blir vårt 12e försök.

Skönt att du inte blev deppig och nere! Håller tummarna för att ni får plus nästa gång <3
  • SecretlyMe

Här har FF satt ut äl, 6 dagar innan bim :s Antar att jag har för få tempar efter mensen och fram mot egentlig äl.

Äl+10 idag och tredje dagen med hög och stadig temp, 37.0-37.1. Vid det här laget brukar jag ligga på 36.8-36.9 :D

Reggi, hoppas du får en skitkul fest!! Kram

• Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-03-02 20:49:04 följande:

Måste tyvärr hålla med Lizzie..

Nostalgity, hoppas du testat för tidigt och får ett plus inom några dagar. Kram

Hade sex tidigt imorse och när jag sen gick upp ca 3 timmar senare, kom det färskt blod. Vet ännu inte om det är från livmodertappen då jag har en väldigt känslig sådan och brukar blöda vid samlag, eller om det är mensen... Två dagar tidigt.

Det återstår att se under dagen.

Är det mensen så har min cykel varit 25 dagar, i två månader nu. Äl 17 e mars och bim 30e mars isf.

Enligt Appen hade vi prickat in å hade sex på äl dagen.
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-03-03 10:17:02 följande:

Hade sex tidigt imorse och när jag sen gick upp ca 3 timmar senare, kom det färskt blod. Vet ännu inte om det är från livmodertappen då jag har en väldigt känslig sådan och brukar blöda vid samlag, eller om det är mensen... Två dagar tidigt.

Det återstår att se under dagen.

Är det mensen så har min cykel varit 25 dagar, i två månader nu. Äl 17 e mars och bim 30e mars isf.

Enligt Appen hade vi prickat in å hade sex på äl dagen.

Ja, det där med att pricka äl verkar inte alltid funka :( Får hoppas att du bara har känslig tapp och att det inte är mensen.
  • Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-03-03 10:53:24 följande:

Ja, det där med att pricka äl verkar inte alltid funka :( Får hoppas att du bara har känslig tapp och att det inte är mensen.

Eftersom vi inte försöker intensivt, så är det okej ifall det är mensen som dykt upp... Vi vet att vi kan få barn tsm och vi (jag) är ung hehe.
Svar på tråden BIM September 2014