BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

Tokblankt he he

Måste tyvärr hålla med Lizzie..
Nostalgity, hoppas du testat för tidigt och får ett plus inom några dagar. Kram
Tyckte nämligen att jag såg på testet hon satte ut innan det va lite nedmörkat.
Mensen kom punktligt och är inte alls ledsen. Har vart lite delad för jag fyller 30 år snart och ska fest. Nytt bim blir den 3 april och det blir vårt 12e försök.
Mensen kom punktligt och är inte alls ledsen. Har vart lite delad för jag fyller 30 år snart och ska fest. Nytt bim blir den 3 april och det blir vårt 12e försök.
Här har FF satt ut äl, 6 dagar innan bim :s Antar att jag har för få tempar efter mensen och fram mot egentlig äl.
Äl+10 idag och tredje dagen med hög och stadig temp, 37.0-37.1. Vid det här laget brukar jag ligga på 36.8-36.9 :D
Reggi, hoppas du får en skitkul fest!! Kram
Måste tyvärr hålla med Lizzie..
Nostalgity, hoppas du testat för tidigt och får ett plus inom några dagar. Kram
Hade sex tidigt imorse och när jag sen gick upp ca 3 timmar senare, kom det färskt blod. Vet ännu inte om det är från livmodertappen då jag har en väldigt känslig sådan och brukar blöda vid samlag, eller om det är mensen... Två dagar tidigt.
Det återstår att se under dagen.
Är det mensen så har min cykel varit 25 dagar, i två månader nu. Äl 17 e mars och bim 30e mars isf.
Enligt Appen hade vi prickat in å hade sex på äl dagen.
Ja, det där med att pricka äl verkar inte alltid funka :( Får hoppas att du bara har känslig tapp och att det inte är mensen.