• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Tassen

Har nu i två dagar bara haft mens på morgonen vid första toabesöket. Är det normalt? Någon som vet?

• Pyret 85

Blev en fin ökning på gravtestet sen igår. Översta igår och understa från idag. Fortfarande helt förvånad att det tog sig så snabbt denna gången. Och att min kropp har uppfört sig normalt efter mf. De andra gångerna har det tagit en månad innan jag ens fått ÄL. Nu blev jag gravid på nytt innan det gått en månad.

• SecretlyMe

Härligt Pyret :) Nu håller vi tummarna för att det stannar. Skickar massa kramar till dig <3

• SecretlyMe
    Tassen skrev 2015-04-18 19:24:47 följande:

Har nu i två dagar bara haft mens på morgonen vid första toabesöket. Är det normalt? Någon som vet?

Har du tagit ett test för att se om du är gravid? Hur normalt det är vet jag inte men alla blöder ju lite olika. Jag har hört att om ägglossningen uteblivit så är slemhinnan inte lika tjock och då blöder man inte lika mycket när mensen kommer. Jag vet inte om det stämmer dock.

Det kan vara en rubbning i din menscykel som är tillfällig oxå. Hoppas det fixar till sig :)
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-04-19 10:54:31 följande:

Härligt Pyret :) Nu håller vi tummarna för att det stannar. Skickar massa kramar till dig <3

Tack fina du <3
Svar på tråden BIM September 2014