BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Behöver lite råd. Min läkare i England rekommenderar sex varannan dag för optimal chans. Vi har tidigare kört varje dag vid äl. Men denna cykel har vi kört dag 8,10,12,13,15. Är på Dag 15 idag O fick smiley. Skulle ni köra imorn lr vänta till dag 17?
En till fråga. Upplever ni att sperman typ rinner ut efter sex?
Behöver lite råd. Min läkare i England rekommenderar sex varannan dag för optimal chans. Vi har tidigare kört varje dag vid äl. Men denna cykel har vi kört dag 8,10,12,13,15. Är på Dag 15 idag O fick smiley. Skulle ni köra imorn lr vänta till dag 17?
Ok... Blir så nojjig när de rinner ut.., blev bara förvirrad för vi har alltid kört fler dagar i rad vid äl. Men nu rekommenderade läkaren varannan så ville ha lite råd. Tycker de känns säkrare med varje men får se om min man vill/orkar
Ok... Blir så nojjig när de rinner ut.., blev bara förvirrad för vi har alltid kört fler dagar i rad vid äl. Men nu rekommenderade läkaren varannan så ville ha lite råd. Tycker de känns säkrare med varje men får se om min man vill/orkar
Mensen slut gör denna gången. Dags att jobba upp orken för ett försök till.