BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Gud vad jag tänker på det där mötet då... Väckte min man från en mardröm här om natten. Han berättade att det varit den mest realistiska drömmen någonsin. Vi hade bott i ett fint stort hus med trädgård för vår katt att springa runt in. Vi hade varit gravida. Min mage hade växt. Vi hade fött hemma pga krångel med ambulans och han hade fått ta emot barnet som kom med fötterna först. Först verkade det livlöst, men när han klappade bebisen på kinden hade den ryckt till och öppnat sina ögon och lett ett stort leende. En liten knubbig pojk var det. Han berättade hur jag hade matat honom. Hur min man hade klippt navelsträngen. Mardrömmen var att han i drömmen hade insett att det var just en dröm och han ville inte vakna :'-(
Gud vad jag tänker på det där mötet då... Väckte min man från en mardröm här om natten. Han berättade att det varit den mest realistiska drömmen någonsin. Vi hade bott i ett fint stort hus med trädgård för vår katt att springa runt in. Vi hade varit gravida. Min mage hade växt. Vi hade fött hemma pga krångel med ambulans och han hade fått ta emot barnet som kom med fötterna först. Först verkade det livlöst, men när han klappade bebisen på kinden hade den ryckt till och öppnat sina ögon och lett ett stort leende. En liten knubbig pojk var det. Han berättade hur jag hade matat honom. Hur min man hade klippt navelsträngen. Mardrömmen var att han i drömmen hade insett att det var just en dröm och han ville inte vakna :'-(
Eagle87 jag drömde i natt att du skrev här att du plussat
Åh va jobbigt vännen:( de endA ja kan säga är att du kommer bli gravid. Du är ung du har regelbunden mens, ägg, livmoder ja allt som krävs. Vet hur du känner för jag känner/har kännt lika men försöker va positiv O ha en målbild. O kom ihåg att går de inte på egen hand finns det alltid hjälp att få! Stor kram O ge inte upp. För den dagen de händer kommer de va värt alla tårar O detta kommer stärka ett förhållande.
Eagle87 jag drömde i natt att du skrev här att du plussat ![]()
Imorgon är det dags för mammografin, usch vad nervös jag är redan.. Tänk om det skulle vara cancer och så har jag precis blivit gravid. Hur gör man då? Vad händer då? Många tankar far runt i huvudet ikväll. Ska försöka på att fokusera på att ta en sak i taget och inte tänka det värsta. Men det är svårt..
Imorgon är det dags för mammografin, usch vad nervös jag är redan.. Tänk om det skulle vara cancer och så har jag precis blivit gravid. Hur gör man då? Vad händer då? Många tankar far runt i huvudet ikväll. Ska försöka på att fokusera på att ta en sak i taget och inte tänka det värsta. Men det är svårt..
Nu är undersökningen klar, fy fan vad skönt. Det blev ultraljud istället för mammografi eftersom jag är så ung, så det var jäkligt skönt eftersom tuttarna är så galet ömma nu. Men läkaren hittade ingenting, allt såg fint ut! Kan inte sätta ord på hur sjukt lättad jag är! Hade dock värdens surgubbe som läkare och som i stort sett dumförklarade mig, men han skiter jag i nu!