• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-08-18 16:35:17 följande:
    Gud va skönt smile1.gif Lycka till i bebis görandet smile5.gif
    Tack! :) Detsamma till dig!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-08-18 17:57:30 följande:

Nu är det positivt va? :)

Det ser positivt ut. Bara att köra på
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-08-19 09:41:21 följande:
    Det ser positivt ut. Bara att köra på smile1.gif
    Det blev till och med Ännu starkare vid 20:00 igår, så nu är det ingen tvekan om äl här :) Nu blir det långa dagar fram till bim, haha. Men åker utomlands på tisdag och är borta en vecka så då kommer nog dagarna rulla på lite iallafall!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-08-19 10:06:23 följande:
    Det blev till och med Ännu starkare vid 20:00 igår, så nu är det ingen tvekan om äl här :) Nu blir det långa dagar fram till bim, haha. Men åker utomlands på tisdag och är borta en vecka så då kommer nog dagarna rulla på lite iallafall!
    Ja väntan mellan ÄL och bim är dryg men upplevde ändå att tiden mellan mens och ÄL var drygare. Jasså ni med, vart? vi åker till rom på tisdag. Och på lördag blir jag fru. Tiden går sjukt snabbt nu.
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-08-19 19:01:27 följande:
    Ja väntan mellan ÄL och bim är dryg men upplevde ändå att tiden mellan mens och ÄL var drygare. Jasså ni med, vart? vi åker till rom på tisdag. Och på lördag blir jag fru. Tiden går sjukt snabbt nu.
    Ja det är sant, mellan ÄL och BIM finns det iallafall en förväntan och spänning jämfört med mellan mens och ÄL som är dötrist :)
    Vi åker till Bulgarien, ska bli såå härligt! Ååh det låter helt underbart, både resan och bröllopet! Stort grattis i förskott, och hoppas du får både en fantastisk resa och ett fantastiskt bröllop! :)
  • Lizzie09

Nu är ägglossningen över och jag tycker vi har prickat in den väldigt bra den här gången, så nu håller vi tummarna stenhårt att det blir ett plus under utlandssemestern!
    Hur ligger ni andra till? :)

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-08-20 10:31:15 följande:
    Ja det är sant, mellan ÄL och BIM finns det iallafall en förväntan och spänning jämfört med mellan mens och ÄL som är dötrist :)
    Vi åker till Bulgarien, ska bli såå härligt! Ååh det låter helt underbart, både resan och bröllopet! Stort grattis i förskott, och hoppas du får både en fantastisk resa och ett fantastiskt bröllop! :)
    Tack! Ja mkt som ska förberedas bara men vi ska nog kunna njuta av dagen när den väl kommer.
    Bulgarien är fint. Var dock 7 år sen vi var där nu. Hoppas ni får en härlig resa och se till att slappna av och bara njuta av varandra.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-08-20 10:32:15 följande:

Nu är ägglossningen över och jag tycker vi har prickat in den väldigt bra den här gången, så nu håller vi tummarna stenhårt att det blir ett plus under utlandssemestern!

håller tummarna för ett stort fint plus!
  • SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2015-08-20 10:32:15 följande:

Dag 13, beräknad ÄL på måndag. 
Svar på tråden BIM September 2014