• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2015-08-04 19:26:17 följande:

Emmissara hur har det gått för dig?? :)

jag har tagit en liten paus från FL, jag har även tagit en liten paus i tempningen men tog en temp för några dagar sedan och den va låg så jag antar att jag hade mens då för några veckor sedan eller om det var ett tidigt missfall. 

Jag hoppas det går bra för er andra. Jag kommer vara borta lite till då jag inte mår så bra nu. Orkar inte riktigt med detta och vi har lite planer på att kanske skita i att försöka och bara njuta av att vara unga (jag är ju trots allt 20), men får se. Vi gifter oss om 4 veckor och vi har sagt att vi inte ska mysa nu under dessa veckor så denna cykel blir det inget försök iaf. Så vi har ett tag på oss och tänka hur vi vill göra. 
  • anja1661

Här hoppar jag in! Har smygläst både juli och augustitråden och äntligen är vi framme i våran månad för nu ska vi börja baka bebis!!!

Jag vet dock inte när mitt BIM blir då jag ska ha mens på onsdag men har ljusrosa på pappret och lite blod när jag kissar. Känns inte som mens och jag brukar alltid vata regelbunden med en cykel på 26 dagar.

Jag har BIM 7 september (eller om mensen nu kommit hela fem dagar för tidigt så blir BIM 2 september)

ÄL runt 20-24 lite beroende på mensen nu då. Vi åker till Mallorca på fredag så det kanske blir en Made in spain :)

• anja1661

Lägger någon in mig i bimlistan. Jag är 33år, har 3 barn och detta blur första försöket till en 4:a

• SRMmamma87
    anja1661 skrev 2015-08-08 06:32:58 följande:

Lägger någon in mig i bimlistan. Jag är 33år, har 3 barn och detta blur första försöket till en 4:a

Hej, du får gärna vara med, men har du koll på att denna tråden är från September 2014 (alltså förra året) som hängt kvar?
  • FruA78

Bim -4 svagt streck på testlagret och cb vet inte vad jag ska tro. Min man är mer positiv än jag han tror att jag är gravid. Hoppas på tredje gången gillt att det ska lyckas hela vägen om jag är gravid.

• FruA78

Vet inte varför bilden kommer på rätt håll provar igen. Förlåt att jag spammar tråden.

Svar på tråden BIM September 2014