BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Emmissara hur har det gått för dig?? :)
Här hoppar jag in! Har smygläst både juli och augustitråden och äntligen är vi framme i våran månad för nu ska vi börja baka bebis!!!
Jag vet dock inte när mitt BIM blir då jag ska ha mens på onsdag men har ljusrosa på pappret och lite blod när jag kissar. Känns inte som mens och jag brukar alltid vata regelbunden med en cykel på 26 dagar.
Jag har BIM 7 september (eller om mensen nu kommit hela fem dagar för tidigt så blir BIM 2 september)
ÄL runt 20-24 lite beroende på mensen nu då. Vi åker till Mallorca på fredag så det kanske blir en Made in spain :)
Lägger någon in mig i bimlistan. Jag är 33år, har 3 barn och detta blur första försöket till en 4:a
Nytt BIM, 5/9. Försök 16.
Lägger någon in mig i bimlistan. Jag är 33år, har 3 barn och detta blur första försöket till en 4:a
SRMmamma vad tråkigt! :( Styrkekram
Bim -4 svagt streck på testlagret och cb vet inte vad jag ska tro. Min man är mer positiv än jag han tror att jag är gravid. Hoppas på tredje gången gillt att det ska lyckas hela vägen om jag är gravid.

Äh det syns inte här ser jag.
Provar att vända bilden. 
Vet inte varför bilden kommer på rätt håll provar igen. Förlåt att jag spammar tråden.