Blev du en nolla??
Jag har rest i många år, sökt efter meningen med livet och hittat den. När jag ser tillbaka på mitt liv så har det inte alltid varit lätt men jag är stolt över mig själv och den personen jag har blivit idag. Jag är idag 30+ och har upplevt mer äventyr än vad många gör på en livstid.
NU TILL GREJEN!
Jag och min livs kärlek fann vägen tillbaka till varandra och nu är jag på hemmaplan igen. Jag är lycklig då jag har min bästa vän vid min sida men jag vill inte vara en nolla!!
Jag har ett otroligt behov av mental stimulans och mina ambitioner gör mig ibland galen. Jag vill bli något, vill inte traska runt i vården år efter år. Det gick bra när jag samtidigt hade ett hus i Indien och reste världen runt i månader åt gången, men väl tillbaka på hemmaplan, så USCH hatar jag det. Inte yrket i sig men jag hatar känslan av att inte åstadkomma något mer.
Ska man finna sig i ekorrhjulet nu då och traska runt år efter år? Är det meningen att jag och min man ska skaffa ett barn och fortsätta jobba hårt för att få livet att gå runt? Köpa bil, hus och båt på avbetalning? Sommarstuga och 5 veckors semester på sommaren. Ska jag storhandla på Ullared också?
Känner inte ni er som nollor när ni inser vad det blivit av er? Är det bara jag som hatar det. Nu kommer jag göra något åt situationen och tar mig tillbaka till universitetet MEN hur tänker ni??
Är det tabu att tycka synd om den unga tjejen på kassan på Ica? Eller alla bidragstagare, alla mammor med tre barn och tre olika pappor. Jag säger inte att jag är bättre än andra då jag själv känner mig som en nolla MEN HUR TÄNKER NI??
Jag är frånskild, lever ensam efter det och vill inte ha barn. Jag har ett jobb och eget hus. Lever rätt knapert på grund av lån men jag trivs och ser det stora i det lilla och det gör mitt liv riktigt bra. Jag är nöjd och lycklig över det jag åstadkommit och över att jag försörjer mig själv. Jag är tacksam för att jag får ha min hälsa, för att jag har ett fint hem och ett bra jobb. Vill jag ha utmaningar så hittar jag på något nytt, testar ett nytt intresse. Jag kräver inte så mycket för att vara nöjd. Och att fara till Ullared skulle jag gärna uppleva nån gång i livet.