• lizanilander

Någon i Vänersborg?

Hej! Jag, min sambo och vår son på 1 år är nyinflyttade i Vänersborg och känner typ ingen :P Tänkte vi skulle börja gå till Sirius när det öppnar igen, och snart är det dags för dagis......Finns det någon mer runt omkring här som kanske är i samma sits?

• Svar på tråden Någon i Vänersborg?
  • Casall

Hejsan! Bor i Trollhättan men min kille och våra 2 barn, ett på 18 mån och en på 4 mån. Skulle vara trevligt att träffas!

• lizanilander

Åh hej! haha hade nästan glömt bort att jag skrivit här, men vad skoj med svar :D Ok, spännande, vi har precis fått reda på att vi är gravida igen :) men är bara i vecka 6 så väldigt tidigt :O är ni också nyinflyttade, fast i Trollhättan?

• Casall

Oj, grattis !!! :D roligt med tillskott!! :)

nä vi känner till trollhättan rätt så väl, iaf min kille som bott här hela sitt liv, jag kommer från vänersborg men flytta till trollhättan för 2 år sedan. :)

Hur länge har ni bott i vänersborg, känner ni till hunneberg? :)

• lizanilander

Ja det känns riktigt kul och spännande :) ok, ja då förstår jag ;) japp, både halleberg och Hunneberg :) brukar ni va där och vandra eller?

• De5pojkarna

Jag bor i Uddevalla.. Inte så långt ifrån Vänersborg.. Har 4 barn. 7 månader. 2 år. 6 år och 9 år..

• lizanilander
    Liam05Milton08 skrev 2015-01-03 20:54:20 följande:

Jag bor i Uddevalla.. Inte så långt ifrån Vänersborg.. Har 4 barn. 7 månader. 2 år. 6 år och 9 år..

Hej! jag tror jag sett dig i nån annan tråd, men mins inte vilken :P käde igen ditt namn här på fl iaf :) ska ni ha barn igen? kul med så många, då är det väl fullt upp hela tiden? ;)
  • Casall

Se där ja! :) men vi kanske kan träffas någon dag på halle eller hunneberg och ta en liten promenad eller bara grilla en dag !?:) om du orkar, med tanke på att du är gravid:)

• örnen

Hej! Jag bor i Vänersborg! Har en son på 4,5 år och har fem veckor kvar till bf för nummer 2.

Vilken ålder är ni?

• lizanilander
    Casall skrev 2015-01-04 19:29:04 följande:

Se där ja! :) men vi kanske kan träffas någon dag på halle eller hunneberg och ta en liten promenad eller bara grilla en dag !?:) om du orkar, med tanke på att du är gravid:)

Ja gärna! Jag och min man jobbar lite olika tider, men en helg skulle passa bäst isåfall (jag jobbar varannan) :) hur har ni det, skulle en helgdag passa bra? Jag kommer gärna ut och går lite, så länge jag inte har problem med fogarna så vill jag röra mig det jag kan ;) Börjar bli gruvligt trött nu, men det är ju övergående :)
  • lizanilander
    örnen skrev 2015-01-04 20:08:04 följande:

Hej! Jag bor i Vänersborg! Har en son på 4,5 år och har fem veckor kvar till bf för nummer 2.

Vilken ålder är ni?

Hej :) oj vad spännande, då kan det bli när som helst snart då ;) Vi är 30, ni?
Svar på tråden Någon i Vänersborg?