• Lebocarma

Fjärde barnet i januari

Hej såg ingen tråd om att nån väntar fjärde barnet nästa år så jag startar en här kul att följas åt.

Va på ultraljud igår och våran bebis är liten tjockis men 14 cm är i v.19+5 och gått in i v.20. Är beräknad till den 3 januari nån mer som ska ha ha då?
    Jag hoppas att man slipper havandeskapsförgiftning denna gången haft med dom andra tre även högt blodtryck men väger mindre denna gången, vägde 68 kg vid inskrivningen sen gick jag ner till 63 kg på grund av illamående och matos nu ligger jag på 65 kg. Ska göra glukosbelastning som jag ej tycker om på måndag nån mer som gjort det?

• Svar på tråden Fjärde barnet i januari
  • MinnasL
    Bettanspettan skrev 2014-08-22 10:02:53 följande:

Jag har sammandragningar varje dag och har haft sen v 15-16. Särskilt efter att jag kissat och efter sex. Det är tydligen vanligare ju fler barn man fött..

Åh vad tråkigt! Hade det under första graviditeten så lider med dig.
  • Lebocarma

Sammandragningar jag jag med börjat få när jag sitter vid datorn men inte såhär tidigt är i v.22 på söndag. Brukar få det efter v. 30 men kanske är vanligt som nån skrev innan. Va kul att det är fler som också ska ha fjärde barnet.

Mina barn är 7, 6 och snart 5 år.

• Grynet2010

Här är en till med bf i januari :) Är i v 20 (19.2) men kommer att bli snittad runt jul om inte tidigare pga en tunn livmoder efter 3 snitt.

• MinnasL
    Grynet2010 skrev 2014-08-24 00:23:02 följande:

Här är en till med bf i januari :) Är i v 20 (19.2) men kommer att bli snittad runt jul om inte tidigare pga en tunn livmoder efter 3 snitt.

Välkommen och grattis!
  • Lebocarma

Välkommen Minnas­L och grattis!

Va kul att det är fler som ska ha fjärde barnet och att man kan följas åt här inne i denna gruppen. Glad 

• Lebocarma
    Välkommen alla som har kommit hit kul att vi är några stycken som ska ha fjärde barnet. Glad
  • MinnasL
    Bettanspettan skrev 2014-08-25 16:13:31 följande:

En pojke till.

Grattis till fyrtal i pojkar :) Ska på ul imorgon :)
  • Charlotta5

Hej,

Kan man få vara med fast man väntar nr5?

Har tre pojkar och en flicka innan.

Igår på rul fick vi reda på att vi väntar vår 4

pojke bf 12/1. Var bor ni alla? Själv bor jag

I Stockholm.

Svar på tråden Fjärde barnet i januari