• Lebocarma

Fjärde barnet i januari

Hej såg ingen tråd om att nån väntar fjärde barnet nästa år så jag startar en här kul att följas åt.

Va på ultraljud igår och våran bebis är liten tjockis men 14 cm är i v.19+5 och gått in i v.20. Är beräknad till den 3 januari nån mer som ska ha ha då?
    Jag hoppas att man slipper havandeskapsförgiftning denna gången haft med dom andra tre även högt blodtryck men väger mindre denna gången, vägde 68 kg vid inskrivningen sen gick jag ner till 63 kg på grund av illamående och matos nu ligger jag på 65 kg. Ska göra glukosbelastning som jag ej tycker om på måndag nån mer som gjort det?

• Svar på tråden Fjärde barnet i januari
  • MinnasL
    Charlotta5 skrev 2014-08-26 14:47:34 följande:

Hej,

Kan man få vara med fast man väntar nr5?

Har tre pojkar och en flicka innan.

Igår på rul fick vi reda på att vi väntar vår 4

pojke bf 12/1. Var bor ni alla? Själv bor jag

I Stockholm.

Välkommen och grattis :) Bor i Örebro. Ska på UL om en timme :)
  • MinnasL
    Charlotta5 skrev 2014-08-26 18:22:17 följande:

MinnasL tack, lycka till på ul ska ni kolla kön?

UL gick bra och allt såg bra ut :). Nej vi vill inte veta i förväg.
  • Lebocarma

Charlotta5 skrev 2014-08-26 14:47:34 följande:

Hej,

Kan man få vara med fast man väntar nr5?

Har tre pojkar och en flicka innan.

Igår på rul fick vi reda på att vi väntar vår 4

pojke bf 12/1. Var bor ni alla? Själv bor jag

I Stockholm.

Hej!
    Klart du kan få vara med i gruppen ändå Skrattande
    Kul att vi blir fler och grattis till ännu en pojke.
    Bor i Nybro 
  • Charlotta5

Tack Lebocarma,

Och grattis till dig också.

Hur stor är risken att du åker på havandeskapsförgiftning igen? Det är jag glad att jag har sluppit.

• Edvina

Här finns en till som väntar fjärde barnet i januari. Jag har tre pojkar sedan innan på 9, 5 och 2år och vi var egentligen nöjda där. Hopp och hej så blev jag helt oplanerat gravid, trots skydd!! Det var lite omtumlande först men vi beslöt oss ändå för att behålla. Nu efter lite om och men känns det himla bra Jag ser verkligen fram emot att få en lite igen. Vi har rul på torsdag då vi hoppas bara att allt är bra där inne. Jag gjorde kub tidigare i somras med goda siffror och bf 29/1. Kul att se att det finns andra som också väntar fyran

• Sauii

Idag hoppar vi in i vecka 25 :) tiden går så fort! Hur mår ni alla? Själv kämpar jag på och hoppas att foglossningen inte blir värre. Vill kunna jobba i 3 månader till som planerat.

• Petronella 868

Hej!

Väntar 4:e barnet i början av januari.

Har en pojk & 2 flickor.

Minsta barnet kommer va knappt 14 månader när nästa kommer. De andra två går i lågstadiet.

Någon som har täta barn?

Svar på tråden Fjärde barnet i januari