• smattiebox

adopterade fult barn

Hejsan! 

för 4 år sedan så adopterade jag ett barn från ett barnhem i Sverige eftersom att jag inte hade pojkvän då men kände mig redo för ett barn. Nu är barnet som jag döpt till Elsa 4 och ett halvt år och jag känner att jag gjort ett misstag!! När jag adopterade henne så såg hon så söt och rar ut men nu har hon växt upp och jag kan knappt tro mina ögon? Hon är inte så söt längre! Hon kommer bli mobbad i skolan när hon börjar för att hon är så ful. Så nu vänder jag mig till er, vad ska jag göra? Kan jag lämna tillbaka henne?  Obestämd

• Svar på tråden adopterade fult barn
  • smattiebox
    bängolle skrev 2014-08-18 09:58:45 följande:

Tydligen stämmer teorin om att även adopterade barn med tiden blir mer och mer lika sina adoptivföräldrar.

Hon är inte alls lik mig!
  • trololilol
    smattiebox skrev 2014-08-17 22:45:41 följande:

Hejsan! 

för 4 år sedan så adopterade jag ett barn från ett barnhem i Sverige eftersom att jag inte hade pojkvän då men kände mig redo för ett barn. Nu är barnet som jag döpt till Elsa 4 och ett halvt år och jag känner att jag gjort ett misstag!! När jag adopterade henne så såg hon så söt och rar ut men nu har hon växt upp och jag kan knappt tro mina ögon? Hon är inte så söt längre! Hon kommer bli mobbad i skolan när hon börjar för att hon är så ful. Så nu vänder jag mig till er, vad ska jag göra? Kan jag lämna tillbaka henne?  Obestämd

Hoppas allvarligt att du bara skämtar och att detta inte är sant...
  • smattiebox
    trololilol skrev 2014-08-18 15:51:06 följande:
    Hoppas allvarligt att du bara skämtar och att detta inte är sant...
    Jag skämtar inte! 
  • tretton13
    smattiebox skrev 2014-08-18 00:13:01 följande:

Hon är EXTREMT ful! Fulaste ungen jag sett.

Kan inte ens titta på henne..

Det spelar ingen roll om du tycker att ditt barn är fult för du är ju lika ful i munnen barn FÖRÄNDRAS!!!!!!!
  • jaghopparhögt
    citybird skrev 2014-08-19 01:51:13 följande:
    Jag är adopterad inom Sveriges gränser. Skitsnack att Sverige inte har någon adoption.
    Det här är nog inte rätt tråd att gå in och diskutera det.
  • Issy

Adoptera kan man göra. Men barnhem finns inte i Sverige...

• Rakad Apa
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
Svar på tråden adopterade fult barn