Pco och sköldkörteln
Ja hoppet är inte ute förrän motsats bevisas!
I annat fall får vi tro att det är en liten kämpe i frysen!
Båda ggr klarade sig 1a dem tinade upp för oss.
Ja hoppet är inte ute förrän motsats bevisas!
I annat fall får vi tro att det är en liten kämpe i frysen!
Båda ggr klarade sig 1a dem tinade upp för oss.
Gravtestet var så klart negativt som jag trodde! Vet inte var jag ska hitta krafter att orka fortsätta!!!!!!
Har tänkt på dig! Jo jag fick göra 2 st och bägge ggr klarade sig det 1a dem tinade upp. Vi hade 5 st i frysen. Så 3 ligger kvar.
Jag fick ta spray, tabletter. Åkte in på vul för att kolla slemhinnan, behövdes lite mer tid så blev yttligare vul, så var lite rännande.
Sen väl på insättningen gick det väldigt fort, dem dubbelkollade att våra uppgifter stämde med embryot. 2a ggr fick vi se den 4-celliga på en skärm, fantastiskt att den nu växt till ett barn!
Vid 1a upptiningen tappade embryot en cell...blev 3-cellig, kan hända men ska inte påverka så. Läst om flera där det gått bra.
Sen efteråt blev det lutinus...uch nästan der värsta. Bökigt & kladdigt.
Håller tummarna för er nu!!!
Du kan läsa i min blogg, tror det står mer utförligt där.
Bra din läkare planerar lite tuffare ifall det blir nytt äp! Många får ju göra det...och sen lyckas det.
Det krävs ju bara ett bra...så lär vara en tuffing i frysen om den delat sig och klarade frysas ner.
Går in i v.28 på söndag och slutar snart jobba. Jag kan fortfarande ibland inte fatta att det faktiskt lyckades och vi kommit såpass långt. Fantastiskt vi fick denna möjlighet. Vägen var väldigt tuff, så förstår hur det sliter på dig/er. Men ge inte upp!!
Hittade din blogg gweny! ????
Ska genast börja läsa
Jo är det värsta med nya försök...tar sån tid. Jag som gjorde långa varje gång med. Räknade ut att vi skulle hinna bara 2 försök per termin...
Men bra man hann börja innan nu April, när ensamstående får börja få med...blir nog mycket längre köer för dem som väntar på att börja.
Kul du hittade min blogg! Jag Har Aldrig haft nån innan, men var skönt skriva av sig. Dock skriver jag inte så mycket längre.
Tiden går väldigt fort nu och vi tog inte reda på kön. Så få överraskningar i livet ändå och blir mer spännande att ta reda på det själva sen vid förlossningen.
Jo är det värsta med nya försök...tar sån tid. Jag som gjorde långa varje gång med. Räknade ut att vi skulle hinna bara 2 försök per termin...
Men bra man hann börja innan nu April, när ensamstående får börja få med...blir nog mycket längre köer för dem som väntar på att börja.
Kul du hittade min blogg! Jag Har Aldrig haft nån innan, men var skönt skriva av sig. Dock skriver jag inte så mycket längre.
Tiden går väldigt fort nu och vi tog inte reda på kön. Så få överraskningar i livet ändå och blir mer spännande att ta reda på det själva sen vid förlossningen.