- 

Den hade vuxit, låg på 20 mm nu. Så nu är det bara att köra på.engsan skrev 2014-10-13 11:32:12 följande:Då borde den väll ge positivt utslag i morgon om inte idag, borde väll vara ca 20-22 mm stor idag? Du får skriva vad de sa på vulet i eftermiddag. Håller tummarna att den vuxit! Den hade vuxit, låg på 20 mm nu. Så nu är det bara att köra på.engsan skrev 2014-10-13 11:32:12 följande:Då borde den väll ge positivt utslag i morgon om inte idag, borde väll vara ca 20-22 mm stor idag? Du får skriva vad de sa på vulet i eftermiddag. Håller tummarna att den vuxit!
- 

Nej, inte än men jag hoppas på eftermiddagens test 
- 

Äsch, inte positivt idag heller. Men jag har känningar i äggstockarna samt ÄL-flytningar, så i morgon då kanske. 
- 

Vi kör på varannan dag, törs inte vänta på det där strecket. 

Jag använder testlagrets stickor. De brukar ge starkt utslag i två dagar så jag testar bara på eftermiddagen.
- 

Positivt Äl-test idag, så den här månaden infaller ÄL på cd 21 ... segt men nu är den här. 
- 

Det var tidigt. Jag vågar aldrig testa innan äl+12, det är först då jag kunnat se ett svagt pluss de gånger då jag blivit gravid. 

Håller tummarna för dig!
- 

Jag förstår. Jag ska också få Trombyl och vill också börja så tidigt som möjligt. 
- 

Hur har det gått för dig?engsan skrev 2014-10-16 08:00:44 följande:Skam den som ger sig! Då hoppas vi det lyckas för er också denna gång. Hur har det gått för dig?engsan skrev 2014-10-16 08:00:44 följande:Skam den som ger sig! Då hoppas vi det lyckas för er också denna gång.

Själv har jag beslutat mig för att göra ett gravtest på söndag. Det är borde vara bim -4 eller -5.

Visar det inte då så väntar jag till bim dagen.

Jag är på ÄL+5 och försöker hålla mig lugn, orkar inte leta symptom. Förra månaden ilade det som tusan i äggstockarna men det var ändå ingenting.
- 

Ja, det är verkligen inte roligt, jag känner mig alltid lättad när ÄL är över. Tråkigt att behöva känna så.Gweny skrev 2014-10-22 10:35:33 följande: Ja, det är verkligen inte roligt, jag känner mig alltid lättad när ÄL är över. Tråkigt att behöva känna så.Gweny skrev 2014-10-22 10:35:33 följande:engsan>> uch tråkigt det är och såå drygt att börja om igen som du säger. 

Idag tog jag sista tabletten, nu ska vi ladda för massa planerat mys... det är ju lagom kul efter alla dessa X antal månaders försök, suck.

- 

Jag har bim om en vecka, nästa torsdag alltså. Tänkte testa på tisdag.