Pco och sköldkörteln
Åh så skönt att höra att det går bra. Hoppas ni får en riktigt härlig jul och hör av dig hur det går på ultraljudet =)
Åh så skönt att höra att det går bra. Hoppas ni får en riktigt härlig jul och hör av dig hur det går på ultraljudet =)
Det ska jag göra.
Hur går det för dig då?
Hoppas allt är bra med er tjejer!
får passa på att samla krafter nu under julen
Och ta nya tag nästa år!
Önskar er en riktigt god jul!
Kram ?
Här händer ingenting just nu. Väntar på börja 4e pergo-kuren och våran remiss för IVF har kommit fram. Så lång ny väntan. Så är inte inne så mycket nu.
God Jul på er! Hoppas 2015 blir vårat år.
Gott nytt år!
Hoppas att jul och nyår har varit bra för er!
Jag var på ultraljud dagen innan nyår och var fruktansvärt nervös. Blev nästan förvånad när BM helt plötsligt lät oss höra hjärtljuden. Allt var bra och vi fick se bebisen sparka, dricka och suga på tummen. Känns fortfarande helt overkligt.
Blev till på köpet framflyttad 6 dagar och det var ju en bonus. När allt såg bra ut var jag ändå livrädd för att bli backad, blev så förvånad när jag blev framflyttad istället.
Gick in i v. 15 idag.
Hur går det för er?
Jag hoppar gärna in. Har PCO och hypotyeros. Ska på läkarbesök imorgon, får se hur det går där! Ska ta blodprover och lägga upp en plan.
Japp, redan vecka 15, 16 i morgon de sista veckorna har gått fort, hänger knappt med själv.
Håller tummarna för den här omgången!
Tack så mycket 45 min kvar, lite pirrigt. Så himla nytt för mig fortfarande, hur går en sådan undersökning till?
Vi har försökt i ca 11 mån nu, skulle vara så skönt att få hormonerna på sin rätta ordning!
Hej, ja. Det tog en himla massa blodprover och så ska jag få tid att röntga hjärtat för där hörde dom något(tror inte det hör till hypotyreosen). Ska få svar på tisdag igen om testerna
Ja precis, bättre att veta än att gå ovetande. Det med hjärtat är jag inte så orolig över, så det är nog ingen fara.
Både min PCO och hypotyreos mår jag bra i, det enda är att jag har oregelbunden mens, annars har jag inga större symptom eller besvär av något av det, vet inte om det är till en fördel eller ej, jag är även normalviktig. Är bara så himla orolig att jag inte kommer kunna bli gravid, någonsin. Läser så mycket hemskt och negativt kring detta..