Nimah skrev 2014-09-09 07:20:22 följande:
Förstår att du är skeptisk. Det är jag med. Blir som en slags försvarsmekanism. Man tror man ska bli mindre ledsen när det inte går om man inte hoppats så mycket. Tyvärr blir man ju ledsen iaf. Men man mår som man gör och hoppas som det passar just en själv och just den graviditeten. När jag fick ma i våras visste jag hela tiden att det aldrig skulle gå för testen såg inte rätt ut från början. Den här gången är jag faktiskt mer hoppfull. Vi får se om det betyder något :)
vad skönt att du känner dig mer hoppfull. Mår du bra i övrigt? Har inte läst så mycket bakåt i tråden.
Jag har också fått starka plus.
Fick en fästblödning (tror jag) på lördagen där bim var på tisdagen 3 dagar efter. Trodde mensen var tidig men det var bara en torkblödning sen inget mer. (Ursäkta :) )
Testade sen i fredags kväll och då visade tester 2-3.
Ska testa på fredag igen och hoppas då på 3+ . Blir det det så kan man kanske slappna av lite.
Mår dock oförskämt bra. Har bara molvärk, lite tunga bröst och trött om kvällarna och det är där jag är skeptisk. har läst många andra som känner tusen gånger mer :)
Vet att det är individuellt men ändå haha.
Man blir knäpp av det här.
Går in i v 6 imorgon enligt fl.