• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Minxy
    mammave skrev 2014-10-25 20:39:00 följande:

På torsdag-söndag (vet ej riktigt)

Spännande, då är det du och Micka på torsdag då :)

Undra hur det går för Lectin?
  • mammave

Ja, har just nu fokus på Lectin Sen när hon plussat el fått mens (hoppas inte) så blir nog fokus mer på mig själv.

• Micka!

Min mage är så uppblåst....jeansen börjar sitta tight i midjan! Så mycket bulla har jag ju inte ...proppat i mig....får använda de med low waist istället....kommer ihåg att jag var väldigt uppsvälld med sonen också...blir knäpp om det är mensen som gör mig så uppkörd i magen . Men då borde det vara typ dagen innan mensen ska komma....!

• Lectin

Tack för omtanken! Är lite mycket nu så jag hinner inte riktigt med i tråden! Hakar på snart igen... Ingen mens än och inget plus.

• Minxy
    Lectin skrev 2014-10-26 01:25:46 följande:

Tack för omtanken! Är lite mycket nu så jag hinner inte riktigt med i tråden! Hakar på snart igen... Ingen mens än och inget plus.

Då fortsätter vi hålla tummarna och hoppas!
  • Micka!

Tog ett test nu på morgonen...

kunde inte vänta!! Men det visade totalt negativt.... ! Men har inte gett upp hoppet för det...bara blivit lite mer verklighetsförankrad....testar nästa gång på torsdag om inte mensen visat sig! Kommer ihåg att jag plussade rätt så svagt med clearblue med sonen, då på bim + 1! Håller tummarna för oss

• Lectin

Nope! Sover på hotell med gubben och struntar i bebistankar en stund.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea