Gravida i Lerum
Hej! Finns det några fler i Lerum/Floda som väntar barn i höst? :)
Hej! Finns det några fler i Lerum/Floda som väntar barn i höst? :)
I ett av huset som ska det vara, gick lite snabbt där:)
Jag kan skapa en hemlig grupp på Facebook så ser ingen annan vad som skrivs, men då behöver jag lägga till er som vänner.
Gött! Anna Sundell Jenkins heter jag:)
Jag har precis skapat en stängd grupp på facebook där bara medlemmar i gruppen kan se vad som skrivs. inboxa mig här på FL vad ni heter så lägger jag till er i gruppen :)
Toppen Hallonmuffins, jag heter Jessica Westerlund
Sök på lerumsmammor så godkänner jag er :)
Om gruppen är hemlig så tror jag att du måste bjuda nog in oss, den verkar inte komma upp när man söker efter den nämligen:)
Jag gjorde den inte hemlig bara stängd just så att man skulle kunna söka på den..skumt
Vi bor i Floda.
Hallonmuffins jag kan inte inboxa, min e helt skum, undra om det beror på mobil versionen.
Jag heter Johanna Hultqvist.
Jag får inte heller upp nåt när jag söker på lerumsmammor.
Får se om jag tog rätt Johanna Hultqvist, jag har ett barn i pippikläder som profilbild :)
Nu har jag fixat en hotmailadress Lerumsmammor2014@hotmail.com så ni kan ju slänga iväg ett mail ditt med er e-postadress om ni inte vill skriva ut namn eller e-post här. Så bjuder jag in er till gruppen :)
Fin fint!
Har mailat nu vilken bra idé
Du har fått en inbjudan på mail :)
Hej!
Jag dök på denna tråden nu och undrar om ni fortfarande ses och vill utöka gruppen med en till?Jag har en dotter född 9/9 2014 och bor i Lerum.
Kanske inte är nån som läser här längre men jag gör ändå ett försök;)
Hoppas vi hörs av
Hälsningar Ina
Hej! Det va länge sedan jag var inne här, men vi ses fortfarande. Klart du får haka på! Har du fler barn? :)
Hej!
Jag dök på denna tråden nu och undrar om ni fortfarande ses och vill utöka gruppen med en till?Jag har en dotter född 9/9 2014 och bor i Lerum.
Kanske inte är nån som läser här längre men jag gör ändå ett försök;)
Hoppas vi hörs av
Hälsningar Ina