• Svar på tråden Gravida i Lerum
  • LitenJag

Inskrivningen gick fint, min man var mkt nöjd;) då vi fick komma först in till både bm o läkare, var 6 par samtidigt, så några fick antagligen vänta halva dagen?
    Så söt:), så var min stora när vi fick vår lilla? Nu är mina stora tjej förväntasfull men den lilla är inte jätte imponerad, blir nog lite jobbigt att inte vara minst längre...

• LitenJag

Jisses vad irriterande att mina punkter blir frågetecken, konstigt inställning;(

• Hallonmuffins

Nä de e klart, är man van att vara minst kan det nog va tufft att någon annan tar den platsen. Alma konstaterade att jag går som en pingvin numera, men tänkte ändå försöka vagga runt på barnfestivalen på Nääs i morgon, det verkar vara en trevlig grej :)

• LitenJag

Åh, det hade jag oxå tänkt att vi skulle göra. Men vi har precis bytt alla fönster och har lite små fix kvar samt att vi håller på måla om i sovrummet, tänkte vi skulle vara klara till tisdCool, känner att vi planerat lite väl optimistiskt, men nu är det inte så mkt kvar iafTungan ute

• Hallonmuffins

Vi håller också på att renovera så känner igen det där att man vill ha fixat klart innan bebisen kommer. Har du barnvagn, bilstol och allt sånt klart? :)

• Realist1979

Hej!

Bor 10 min från Lerum och ska ha andra i oktober! Har en tjej på fem år. Längtar som en tok, det börjar bli tungt och jobbigt nu. Minns inte alls att första graviditeten var såhär jobbig? :-P lycka till liten jag, vad spännande!!!

• Hallonmuffins

Tio minuter åt vilket håll? Roligt att du också har en tjej på fem år :) javisst sjutton är det tungt, jag känner mig som en svullen val med köttbullefötter ;) vet du vad du kommer att få?

Realist1979 skrev 2014-09-07 00:04:11 följande:

Hej!

Bor 10 min från Lerum och ska ha andra i oktober! Har en tjej på fem år. Längtar som en tok, det börjar bli tungt och jobbigt nu. Minns inte alls att första graviditeten var såhär jobbig? :-P lycka till liten jag, vad spännande!!!

• Hallonmuffins

Hur känns det inför i morgon "Liten jag"? :) Spännande, massa lycka till! Du får berätta sedan vad det blev :)

• LitenJag

Bebisen kom i söndags, med lugnt akut snitt:).

Blev lite omtumlande men nu mår vi fint för övrigt från lillens socker som ligger lite lågt.

Hallonmuffins- lycka till på inskrivningen!

Realist1979- Grattis! 5 år är perfekta;) åldern, tyckte jag när vi fick nr 2:)

• Hallonmuffins

Men grattis till killen!! Hur kommer det sig att det blev akut, satte det igång av sig själv? Och ni som skulle måla sovrummet ;) Är ni kvar på sjukhuset? Hur stor va han? Har ni bestämt namn?

Svar på tråden Gravida i Lerum