Gravida i Lerum
Hej! Finns det några fler i Lerum/Floda som väntar barn i höst? :)
Hej! Finns det några fler i Lerum/Floda som väntar barn i höst? :)
Hallonmuffins- hur har det gått??? Är bebisen här?
Jag bor också i Lerum och väntar bebis 5 oktober. Som alla andra så hoppas jag så klart att kotten kommer tidigare än så, jag börjar liksom bli trött på det här nu:) Jag sa vid ett kaxigt tillfälle till mig chef att jag ska jobba fram till dagen hon/han kommer, men börjar ångra mig lite:) Typiskt! Så därför hoppas jag ännu mer att ungen kommer typ i natt!
Vi har två barn innan, en pojke som snart blir 7 och en flicka på snart 4 och de är väldigt förväntansfulla, speciellt 4-åringen.
Ser att en av er redan fått barn, stort grattis:)
Hej
Bor i Lerum och väntar nr2 den 22/9. Min stora är 5 år.
Grattis till bebisen litenjag ???????????????????? gick allt bra, och mår du själv bra?
Hur går det för dig hallonmuffins?
Oj ska du jobba hela vägen fram Annaks? ???? häftigt! Speciellt med tredje barnet, tycker denna graviditeten är mycket tyngre än första, är det samma för dig?
Hej!
Va roligt att vi är några stycken nu :)
I fredags efter en inte alltför rolig förlossning kom hon fina lilla lillasyster. 2940 gram så ganska stor för att vara född i vecka 37, pigg och så söt :) Hade bara uppskattat om hon ville låta sina mamma sova mer än 2 timmar per natt....
Liten jag- har bebisen fått något namn? Hur mår du?
Ni som har barn sedan innan, vad heter dem? Och vad har ni för namnförslag till bebisen? :)
Själva väljer vi mellan, Iris, Hedda eller Dagny. Storasyster heter Alma.
Grattis Hallonmuffins! Skönt att slippa gå över tiden. Förra gången gick jag 10dgr över o hörde att man tydligen riskerar att gå över även andra gången om man gjort det med första.
Har ni funderar på att starta en grupp på Facebook istället?
Grattis hallonmuffins! Vad roligt!
Svårt med namn, vi har knappt börjat diskutera det där ännu. Våra barn heter Noah och Ellen, och vad tredje barnet ska heta har vi inte en aning om:)
Jag gjorde ett lyckat (men vidrigt) vändningsförsök förra veckan, och är nu livrädd att ungen vänt sig igen. Jag inbillar mig säkert bara, men har bokat in en extratid hos bm im bara för att se hur bebis ligger. Hoppas innerligt att ungen ligger kvar ned huvudet ner...
Åh vad många vi blivit, kul:).
Hallonmuffins-stort grattis o så skönt att hon är här! Har ni kommit hem?
Ebbe var 3050g o 47 cm. Han föddes i 38+4, jag hade ju ett planerat snitt, så när värkarna körde igång blev det akut snitt. Blev inte jätte roligt då bedövningen tog sämre denna gång än vid förra snittet, samt att jag mådde riktigt risigt första dygnet. Ebbe sover oxå risigt och absolut inte själv utan gärna på oss eller vid bröstet, men det blir väl bättre med tiden.
Annaks, realist1970 o foto- vart bor ni?
Jag bor på Almekärrsplatån
Jag bor också i almekärr, i ett av husmsom ligger alldeles i närheten av Almekärrsskolan. Vad bor du själv liten jag?
Vad säger ni om facebook, är det någon av er som har koll på hur man skapar grupp?